![]() |
Hoe stoer..
|
ik ken de band niet maar het ziet er uit als een vet feestje :cool: (y)
|
Hoe fucking gaaf! :cool:
|
Ik ken de band oowk niet maar ik moet wel zeggen dat ik oowk wel naar zown feessie zou willuh!!!!!
Echt heeeel stoer jah!!! HOe hebbe jullie da nou voor mekaar gekregen?? :p :eek: :rolleyes: :D |
Citaat:
|
best vet ja
keb dat ook wel es van foo fighters gezien, die mogen ook wel een showtje bij mij thuis komen geven :cool: |
they sure know how to party!
|
Citaat:
|
lekkah denigrerend doen allemaal
|
Citaat:
|
Inderdaad hou maar op met dat stom doen. Als je niks zinnigs te zeggen hebt, post dan niet.
+ik geloof dat ik het niet echt een leuke band vind, maar het is inderdaad wel super stoer. |
Zo'n show lijkt me echt zwaar gaaf om bij te wonen of te geven maar als je t verhaaltje er bij leest dan lees je ook dat de voordeur, het tuinhek en het plafond allemaal naar de klote zijn gegaan. oftewel als ik ooit zo'n feest geef dan organiseer ik t wel bij iemand anders thuis :D ;)
|
Citaat:
|
dat is echt heel erg vet
tis sowieso al vet dat ze een zangeres hebben vette band jaa |
Citaat:
maar bij die deltakutjes was t duidelijk dat ze dom waren ;) en van deze weet je nog helemaal niks afgezien van een domme nick :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat wil ik ook wel voor mn birthday :rolleyes:
|
Citaat:
maar ja om toch nog ff ontopic te gaan ik heb wel eens een klein huiskamer showtje meegemaakt van Ask For Bob in een huis in Heemstede alleen de ouders van het meisje die daar woonden stonden streng te kijken dat er niks in de vorm van een pit o.i.d. plaats vond dus dat bleef aardig rustig :( |
mocht ik ooit nog meer dan 1 euro per maand verdienen, dan gaf ik elke maand feestjes met gave bands in mn huis
|
dan kom ik bij je inwonen (y)
|
mag jij schoonmaken ;)
|
dang (y)
|
Citaat:
+ ik zou die achterlijke getatouuerde brullende apen onmiddelijk uit m'n huiskamer zetten ugh |
allemaal harms en enema abortions daar;).
wel vet trouwens, ik heb ooit foto's gezien van number one son in de huiskamer. dan liever walls of jericho denk ik. onelinedrawing geeft overigens ook huisfeestjes, als hij in nl is, en je boekt slaapplaats voor hem komt hij voor weinig geld. dat zou te geniaal zijn. |
Hehe inderdaad vette shit :cool:
|
Ken de band verder niet, maar het ziet er bijna net zo vet uit als toen jaren geleden Metallica bij een of andere Nederlander thuis kwam spelen via een MTV prijsvraag :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Ja huiskamerparteys zijn de beste..
zanger van the Libertines bij je thuis; http://www.knifecrime.org/the_riots/albion_rooms/ |
Die dude doet wel vaker shows in z'n huiskamer. The Red Chord heeft daar ook gespeeld en ik geloof A18 ook.
En shows in een huiskamer? Moet je naar een show in de scsi cell in den haag gaan. Net zo groot ongeveer. Altijd supergaaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of de beneden'zaal' van het podium in hoogeveen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ziet er ruig uit
beetje kraakpand-gig-a-like |
Ghehe, lijkt me echt heel dope, als ik die band ook dope zou vinden..
|
ja gaaf
|
Citaat:
|
die band is ruig, net als die pics trouwens! damn, zou die chick ook blijven slapen? :rolleyes:
|
mij gaat het niet om de muziek hoor:P maar meer om de gezelligheid en om het ffessie zelluf.... ik bedoel als ik daar met mijn vrienden zou staan zou het cker vet zijn!!!
Dus nie zeiken :D |
Citaat:
|
Hoe geweldig (:
Whoa, en die zangeres (L) (L) Die wil ik ook wel in mn huiskamer. Slaapkamer. |
Met mijn verjaardag dit jaar had ik ook 2 (pop)punkbands die in m'n huiskamer speelden :D
dat was wel gezellig ja. |
Citaat:
|
Och, ik heb 15 oktober een akoestische sessie van The Serial Thrillers in mijn huis.
Dat is veel vetter dan dit. ;) |
ik trakteer mezelf iedere dag op een persoonlijke liveset (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |