![]() |
shows van je band
ja eh, wanneer speel je waar?!
ik: novastrike: 19 May. 2004 20:00 Cafe de Bliksem Den Helder - Met Cereal. 26 May. 2004 20:00 Het Gebouw Utrecht - Inzamelingsaktie door en voor Unicef. Met andere bands (meer info volgt). 5 Jun. 2004 21:00 De Kade Zaandam - Met Blut en Victim. 11 Jun. 2004 21:30 De Til Haarlem - Met Grizzly en Blut. 18 Jun. 2004 21:00 De Kelder Amersfoort - Met Skip the rush en A Day's Work. 17 Jul. 2004 21:00 The End Amsterdam - Met Embankment. 23 Jul. 2004 21:00 Winston International Amsterdam - Met Sandokan |
dat utrecht unicef gedoe klinkt wel interessant... ik schrijf het op en zal het overleggen met m'n chickje.
|
ik stuur heel alto zaanstad 5 juni op je af (y)
|
24-10-2004 Zomaarpop Oirlo TBA
29-07-2004 Scotland with Strike at the Source 28-07-2004 Scotland with Strike at the Source 27-07-2004 Scotland with Strike at the Source 26-07-2004 Scotland with Strike at the Source 25-07-2004 Scotland with Strike at the Source 24-07-2004 Scotland with Strike at the Source 15-05-2004 Koeienpop OJC Niks, Horst with The Apers, a.o. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop over 4/6 maanden weer eens op de planken te staan ;).
|
Citaat:
en wij spelen aanstaande zondag weeer punk van het hoogste niveau in J.C. Hiernaast in Wijchen...geen entree en eigen bier meenemen. |
ohja, ik zal nog voor amersfoort promoten
|
ik en m'n bandje treden hopelijk ergens in augustus voor het eerst op hier op het bergs songfestival. :)
|
Darkdayrising
15.05.03: Hoofddorp, de Hoeve met Last Breath Denied + nog 2 20.06.04: Panningen, JC de Metro met Altar 03.07.04: Ede, So What met Engorge en Monastery 10.07.04: Bodegraven met ??? 09.10.04: Wageningen, Unitas met Altar en nog een band A Step Apart 02.08.04: Eindhoven, Area 51 met The First Step, Stand & Fight, Damage Control, Justice en Force Of Change 27.08.04: Hegelsom, OJC Phoenix met Abusive Action, Bloodxred, In Arm's Reach, Downslide, Mental |
Die hegelsom/area 51 shows zijn er gaaf uit. "Ik kom af".
|
shows met altar ! vet
|
20e in de finale van de roos van nijmegen :)
...en over lang ook nog wel wat maar like...net alsof iemand dit dan nog leest |
Citaat:
wat de neuk heb jij op? |
Citaat:
de 20e? arg....dan heb ik toch nog geen geld... |
Ja shows met Altar, coole gasten. Als het goed is gaan we in november/december ofzo ook nog een package met Altar en Detonation doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
zelf hebben we momenteel 2 shows staan 23 mei - genesis nijmegen, met swallow ?? juni - jejocema apeldoorn, met swallow en fatlip (datum moet nog worden geprikt, en de bands zijn nog ovb) |
4 juli > altstadt, eindhoven, met wat andere bandjes
|
Citaat:
ps. heb je nog van die dope t-shirts? |
20 mei Patronaat Haarlem.
Met de Dobbers, een nieuwe skasensatie die ska combineerd met een wat rauwer randje. Is t niet een leuk idee om met een aantal forumbandjes een avond te organiseren ofzo? |
komende vrijdag in acu
23 oktober op trashfest in hgv (als er niks tussendoor komt oid) en ik hoop in de tussentijd ook nog wat leuks te doen... :p |
20 mei 2004 - Green Vibrations, Enschede
21 mei 2004 - Café de Hut, Leiden [Met Drunk Tank] 22 mei 2004 - Donkey Shot, Heemskerk [met Face Tomorrow, van Katoen, Carp en Stoma] 29 mei 2004 - Café de Poort, Beilen Kort daarna gaan we de studio in en in Juli gaat de zanger/bassist voor 10 weken naar Italië dus een 'zomerstop'. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet zelfs zeggen dat ik geen flaaauuuuw idee heb wat het inhoud :$ |
Citaat:
Maar kwoon op 4 minuutjes fietsafstand, dus misschien dat ik dan wel langs komt als de datum me goed uitkomt :P |
hey darkdayrising, jullie hebben ook in de box in boxmeer gespeeld he ?
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen ze doen er véél te weinig, echt zonde. En ik woon ook op 4 minuten afstand ;) En volgens mij heb ik je vaak zat zien fietsen. En woon ik schuin tegenover een vriend van je ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Begin april ergens in Houten, met Altar, Virulent en Stronghold. |
haha 5 juni in de kade ik kom :P
|
Citaat:
|
:(
nou ik wil gewoon een keer de band van baske zien en ik ben nog nooit in de kade geweest :bloos: |
Citaat:
|
heb je geschuiveld kind <3
|
nee, ik was voor het eerst dronken (y)
|
Citaat:
|
28 mei boulevard breda met witness the fall
5 juni flatrock op de campus enschede met oa kudra mata en deadlock society |
vehicle:
13/6 ekko, met mono (japan) 18/6 kultuurhuis bosch met gone bald |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
www.ohara-hardcore.tk shows
|
Citaat:
|
dankje,ik zing in o'hara:)
|
Citaat:
|
14 mei in Diana, discotheek in Assen, met the scarlets, the fact, Swiss, tea for two en lowlife.
15 mei in Paterswolde. Pas in juli ergens weer, Borger geloof ik, ivm de cd opnames in de zomer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |