![]() |
Feest...
Wat voor kleren doen jullie aan als je een feest hebt?!?:)
|
ligt er natuurlijk wel heel erg aan wat voor feest?
|
Een feest waar idd gedanst word! Bv met uitgaan
|
meestal een donald duck pack.. soms ook naakt
|
dan doe ik altijd iets aan waarvan ik zin krijg om te feesten, dressed for the occasion zeg maar. hou er wel van om werk te maken van mun outfit, beetje apart, beetje provoceren, beetje braaf en een beetje sexy en liefst allemaal tegelijk :cool:
|
gewoon, iets wat lekker zit en dat ik er leuk uit vind zien
|
NOu ik heb wel een beetje speciale dingen die ik een beetje bewaar voor uitgaan / feesten. Dus ik trek bijvoorbeeld geen dikke trui aan, maar gewoon een leuk truitje, en om het een beetje speciaal te houden trek ik dat truitje dan niet aan naar school enzo...
|
Citaat:
|
Wat ik normaal draag...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nuttige bijdrage -> iets wat ik leuk vind
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*vind t een beetje nutteloze vraag* |
laat ik eens origineel doen..
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefsts iets dat toch wel een beetje opvalt ;)
Probeer als ik uit ga wel iets bijzonders te doen. |
Pffffff als het warm weer is en we gaan naar een discotheek meestal iets van een rokkie of jurkie...Gaan we naar een cafe of iets dergelijks gewoon een broek en iets, gaan we naar een verjaardag iets wat een beetje netjes is, maar niet te. Gaan we naar een schoolfeest of themafeest zo gek mogelijk, gaan we naar een gala zo mooi mogelijk....and so on and so on...
|
Citaat:
|
eh...beetje nutteloze vraag dit, sorry dattik het zeg
gewoon iets leuks:rolleyes: |
Citaat:
|
ligt eraan hoe warm het er zal zijn, verder heb ik alleen maar kleding die ik mooi vind en die ik lekker vind zitten dus dat sowieso
|
Ik ga nooit naar feestjes
|
als het gewoon gewoon uitgaan is dan doe ik dat aan waar ik in zit, toch? of als ik net iets nieuws heb gekocht doe ik dat aan om ff te showen ;)
als het een thema-feesje is dan ga ik natuurlijk verkleed (ben vorige keer als communiceerbeer geweest in echt stoer berenpak :D ) |
Een broek die lekker zit en wel staat met iets erboven wat er wel bij staat en practich is. Wat ik draag met uitgaan draag ik ook wel gewoon overdag. Niks speciaals dus.
|
meestal kleren
|
oude kleding,
want op de feestjes waar ik kom wordt er nog wel eens met bier '''gemorst'' ;) |
Dat ligt er maar net aan, als ik gewoon uitga heb ik normale kleren aan, maar ik kan me ook best excentriek kleden ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |