Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   pijpen met condoom (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=83766)

viooltje 08-05-2002 11:14

pijpen met condoom

je kan allerlei ziektes krijgen als je een jongen pijpt zonder condoom.maar met condoom vind ik weer zo onpersoonlijk.
wat vinden jullie ervan?ik wil graag de mening horen van jongens en meisjes.

ZHAzha 08-05-2002 11:16

Citaat:

viooltje schreef:
je kan allerlei ziektes krijgen als je een jongen pijpt zonder condoom.maar met condoom vind ik weer zo onpersoonlijk.
wat vinden jullie ervan?ik wil graag de mening horen van jongens en meisjes.

uhm bij me vriendje doe ik altijd zonder.. vind hij ook veel lekkerder en ik vind het ook veel beter..

birdy 08-05-2002 12:54

je kunt er ziektes van krijgen jah maar ik neem aan dat je eerst met je vriend praat over zijn seks verleden voordat je seks met hem hebt zodat je er zeker van bent dat hij geen ziektes heeft. als je daar zeker van bent is het vind ik voor allebei leuker zonder condoom, voor het meisje omdat je anders latex aan het likken bent, de lul zelf is lekkerder. en de jongen voelt meer.

Triloxigen 08-05-2002 14:38

zonder..
Met voel je er denk ik als jongen weinig van..

En ik hoop dat je weet oftie clean is of niet..

youriw 08-05-2002 15:03

ik denk niet eens aan pijpen met condoom ... daar voel je helemaal niks van! we hebben het één keer gedaan, maar het 'magische' gevoel is weg.

ZHAzha 08-05-2002 15:19

btw..

lijkt me welleens grappig om met een smaak condoom te probeeren!

Rosie 08-05-2002 15:45

Citaat:

ZHAzha schreef:
btw..

lijkt me welleens grappig om met een smaak condoom te probeeren!

Hahaha niet aan te raden! Ik doe het altijd zonder maar een keer met vanwege smaakjes maar het is RANZIG! Vooral banaan... Jakkk, nouja zelf maar proberen mar ik vind ut heeel erg vies..
Zonder is ook veel lekker voor jongen en meisje.

Groetjes Rosie**

ZHAzha 08-05-2002 15:52

Citaat:

Rosie schreef:

Hahaha niet aan te raden! Ik doe het altijd zonder maar een keer met vanwege smaakjes maar het is RANZIG! Vooral banaan... Jakkk, nouja zelf maar proberen mar ik vind ut heeel erg vies..
Zonder is ook veel lekker voor jongen en meisje.

Groetjes Rosie**

jah.. ik doe het dan alleen vanwege het smaakje.. ben nieuwschierig..

maar volgensmijn vriend gaat je hele kamer erna meuren :eek:
MAAR ik ga het toch een x voor de gein uitproberen

masturbeertje 08-05-2002 15:59

Je vriendje moet zijn onderstel ook wel netjes wassen vantevoren natuurlijk.

masturbeertje 08-05-2002 16:00

Of niet natuurlijk. Ik hoorde eens een vrouw tegen mij zeggen. "Het maakt me niet uit of ie gewassen is of niet. Alleen de eerste hap is vies, daarna is ie toch schoon."

Caroo 08-05-2002 16:28

Ik neem aan dat je van je eigen vriend toch wel weet of ie clean is of niet.. :confused:

en verder, ik zou het altijd zonder doen, dat is voor een jongen veeeeeeeeeeeel fijner.. (zeggen ze altijd) En zo'n ding smaakt helemaal niet vies ofzow.. En dat sperma raak je ook wel gewend aan.. :p

Black_Blasphemy 08-05-2002 20:29

Die ziektes wordt een hoop ophef over gemaakt, maar het is een vrij kleine kans, vooral bij pijpen. Ik doe t zelf wel zonder, hoewel zo'n fun-condoom met een smaakje me weleens komisch lijkt ghehe :D

MissBi@tch 11-05-2002 03:20

met condoom is echt ranzig ik heb echt een fucking hekel aan die stomme dingen, de sex is dr niet zo lekker mee en als k met condoom zou pijpen zouk echt over me nek gaan! kep een vriend waarvan ik weet dat ie geen enge ziektes heeft en we gebruiken nooit een condoom kben aan de pil das genoeg voor ons! en ik denk trouwens ook dat t voor de jongen lang niet zo lekker is als een meisje met condoom pijpt :S

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.