![]() |
Eindeloos
Eindeloos
Dagen jaren maanden De volgorde uit het oog alles kan anders het zou kunnen maar het is gewoon vandaag of gister morgen zou ook nog kunnen eventueel maar ergens ooit hoop ik ergens ooit wordt het speciaal dezelfde stoel dezelfde houding alles gaat voorbij vooruit achteruit er is geen verschil het gaat voorbij en ik zit maar soms sta ik ook wel, daar niet van of ik lig, dat doe ik ook soms maar het idee blijft hetzelfde er verandert niets een eindeloos heen en weer een deja vu waar geen eind aan komt en wanneer het begon ben ik vergeten net wist ik het nog Hij is vaag ik weet het, maar toch benieuwd of iemand m kan waarderen of herkent!? |
ik herken het zeker! erg leuk gedaan. vind dat vrije ritme enzo erg fijn, komt goed over. heel ongestrutureerd, maar dat pas bij het onderwerp en het maakt het lezen niet minder makkelijk ofzoiets. dat heb je goed en knap gedaan!
vind dat je er leuk omheendraait, grappige woordspelingen maakt en dergelijke.alleen 1 puntje, je slotzin komt niet zo sterk over vind ik, kan niet goed uitleggen waar dat aan ligt...naar die heeft t gewoon net niet, voor mijn gevoel dan :). |
Citaat:
|
bedankt voor jullie mening :)
ik kan me goed voorstellen dat de laatste zin niet aanspreekt, of in ieder geval minder aanspreekt dan de rest van het gedicht, maar bij het gevoel dat ik probeer te schetsen hoort deze zin naar mijn gevoel gewoon. De mensen die in precies dezelfde situatie zitten zullen de zin wel herkennen, en als dat niet zo is, ach, ik blijf een amateur he ;) |
Ik vind het gedicht erg sterk en herkenbaar.
Doet me denken aan een van die dagen dat je je afvraagt waarom je er eigenlijk bent. Heel leuk om te lezen en knap neergezet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nog meer "commentaar" is welkom :) (van iedereen) |
ik vind het erg mooi, zo herkenbaar..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |