![]() |
[aquarel]
Hi!
Vorige week in Frankrijk deze gemaakt. Camera heeft ervoor gezorgd dat de kleuren niet helemaal goed overkomen... :mad: Vinden jullie t wat? (y) Zo ja wat? (n) Zo nee, waarom? Vanavond zal ik mijn "betere" werk op mijn comp zetten. :D Greets, Zylverstar Aquarel |
Hmm, ik ben niet echt bekend met het aquarel gebeuren, maar ik vind hem wel mooi. Alleen moet ik wel zeggen dat de lijn onder het huis(waar de vloer zit, weet ff niet of het een aparte naam heeft) is iets te sterk omhoog lopend.
En dat huis lijkt een beetje scheef te staan in vergelijking met dat stuk wat het verbindt met iets anders(schuur?). Maar zoals gezegd. Ik ben niet echt bekend met aquarel, dus kan mijn commentaar een beetje lomp overkomen doordat je met aquarel minder goed kan verbeteren als met gewoon tekenen ofzo :) |
Citaat:
Ik zag t pas toen de aquarel droog was en khem op een afstandje voor me hield.. 2 late, 2 bad :D next time better luck |
ik vind het schattig:).
Misshcien nog wat details op de achtergrond?...... |
mooi, maar het ziet er niet echt uit als een aquareltekening.
|
Mooi, enig minpuntje is dat de deur een beetje scheef staat.
|
Citaat:
(you're right) |
Hij is best mooi, alleen dat middenstukje met die schuine muur en die paal is een beetje vaag qua perspectief.
|
Citaat:
|
Niet onaardig denk ik, maar het beeld zelf is wel erg saai.
|
I agree met Peperkorrel
Leuk geaquareld, maar probeer nu eens een spannender onderwerp, dit soort dingen kun je altijd nog schilderen als je de Janneke Brinkman-leeftijd bereikt hebt :p |
Citaat:
tis toch gemaakt met aquarelsjit, dan is het een aquarel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |