![]() |
san andreas eerste screenshots
|
Relaxxxt:d
|
het ziet er gaaf uit :cool:
|
da hood :p
|
Ik hoopte eigenlijk op een nieuwe engine :(
|
Citaat:
|
de site is ook vernieuwd met achtergrondplaatjes
|
Citaat:
Je bent niet de enigste! Fietsen zijn wel oke! |
die nieuwe engine komt logischerwijs pas bij GTA4. dit suc6 moet eerst ff op de 'EA-Stijl' uitgemelkt worden... :rolleyes:
|
Sweet dude :cool: (y)
|
Kennen we nu wel..
|
leuk :)
komt er nog 'n demo van? |
:eek:
|
wat voor tijd speelt het? 70s? ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
What do you know about the music?
Nothing at all so far, although 50 Cent, Justin Timberlake and Eminem are rumoured to have their songs played on the radio. speelt het niet gewoon .. 'nu'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
het staat ook op R* news |
hehe...nu is de hoofdrolspeler dus geen geharde crimineel, maar een random gast die vet genaaid wordt door de cops...stel je voor....misschien is ie in et begin wel neit in staat mensen te doden :D
|
gave screens, het is wel opvallend dat bij elke nieuwe versie van GTA er nieuwe voer / vaar / vlieg tuigen bij komen...
heli's vliegtuigen motoren fietsen. wel beter... |
Citaat:
|
whehe BMX :cool:
|
mja
|
ze moeten een keer lan/internet opties erin doen...
|
Citaat:
|
Alleen PS2 :(
|
Citaat:
|
Weet ik, maar ik hou van op de release het spel kopen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zal ook voor de pc komen
was met vice city ook zo |
Citaat:
Ik denk wel dat San Andreas uiteindelijk wel op PC en X-box komt, alleen zal er weer een hele tijd over heen gaan. |
Citaat:
Nog meer screenshots Dat klinkt goed :) |
Had het na de originele GTA3 wel gezien, eigenlijk. Die vond ik wel aardig om te spelen, maar al heel anders dan GTA1 (of 2 for that matter).
Alhoewel dit bovenstaande allemaal erg koel klinkt, vind ik het geen grootschalige veranderingen. En das jammer. |
omfg als dat er in komt, ga zelfs ik mischien weer een ps2 halen...of wachten totdat ie op de pc is
|
Drive by shooting!! :D (4 man)GANG WARS! :D
|
dat eten en gymen om in conditie te blijven vind ik eigenlijk nergens op slaan, daar zit volgens mij niemand op te wachten.
Is dit spel trouwens ook multiplayer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg
ja zou kunnen, maarre als je er alleen in zit, hoe wil je als je van een helling afgaat er dan zonder health reducing uit je karretje komen. :p |
Citaat:
|
omg wat voor uber pc moet je wel niet hebben om dit fatsoenlijk te draaien? ach ja dat is dit spel denk ik wel dubbel en dwars waard:D
|
Citaat:
|
wel jammer dat ze steeds weer diezelfde velgen hebben! (n) :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |