![]() |
Ik ben zo lam.......
Ik weet niet wat het is maar ik ben de afgelopen weken vanaf de koninginnendag zooooooo lam
Misschien ben ik wel een beetje ziek want ik was toen helemaal ondergeregend (eindhoven jah :s ) en heb nu vanaf toen nog steeds dikke amandelen, maar is toch raar dat het zo lang duurt. Ik heb geen zin om schoolwerk te doen, wil alleen maar liggen, ben moe, heb geen zin om dingen te ondernemen. Ik word er gewoon lamlendig van. Wie heeft dit ook wel eens of weet hoe het komt? (K) |
Misschien een griepje of keelontsteking of Pfeiffer oid...maar ga niet meteen het ergste denken...Koninginnedag is al wel even geleden, 'k zou voor de zekerheid even langs de dokter gaan.
|
Ja ik zou naar de dokter gaan! Is wel het verstandigst.
Misschien heb je pfeiffer of suikerziekte (dan heb je ook heel erg dorst, en moet je vaak naar het toilet) Maar ik denk dat het niet zo erg is. Iedereen is toch wel een lui, en heeft nergens zin in. |
ijzertekort misschien? of te weinig gedronken (2 liter per dag en geen druppel minder). Koffie telt niet mee. Ik zit er zelf ook mee en aangezien ik drie liter water per dag drink moet het een ijzertekort of iets dergelijks zijn dus ik ga morgen naar de huisarts :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |