![]() |
Ben je ooit in Turkije geweest..??
Vraagje uit nieuwsgierigheid.. :o
|
Ik heb Nee, en ik wil er ook niet heen gestemd. Maar dat is overdreven want ik wil er best nog wel een keer heen omdat ik overal wel heen wil, maar er zijn landen met meer prioriteit :)
|
Ja, maar ik was toen een jaar of vier, en weet er dus vrij
weinig tot niets meer van. :) |
Ik ben nog nooit geweest maar ik wil er wel een keer heen. Met kruizen, witte lakens, benzine, touw en lucifers...
|
Ik ben nog nooit in Turkije geweest, en ik wil er eigenlijk niet heen. Ik weet niet, het land trekt me niet zo. :o
|
Nee, maar ik wil er wel nog eens heen :)
|
Nee, maar ik zou er best een keer naartoe willen. Kayseri :D
|
neen en wil er niet heen ook.
|
Ja, ben er geweest, en wil weer terug :)
|
Ja ik ben dr een x geweest en wil er nog een x heen!
T was egt zoo vet, dus ik wil nog een x :D |
De Kantine ---> Reizen & Vakantie/Europa
|
Nee, ik wil er ook niet heen. Op dit moment niet iig, er zijn andere landen waar ik liever naar toe ga dan Turkije.
|
Turkije valt onder verre bestemingen.
Europa ---> Verre bestemingen. |
Nee, en het trekt me ook niet, ondanks dat ik van warme landen hou, dus ik ga er denk ik ook in de toekomst niet heen.
|
Nee, en ik wil er ook niet heengaan
|
ja en ik wil nog wel een keer gaan.
|
Citaat:
|
Nee en ik wil er ook niet heen. M'n vader is er een paar dagen geweest (met zn werk, een groot personeels uitje) en hij vond t heerlijk. Maar zelfs na zn verhalen trekt t me totaal niet. Ik ga liever naar Griekenland ofzo.
|
Ik wil er wel een keertje naartoe, zoals naar alle landen waar ik nog niet ben geweest. Maar volgens mij is het onwijs toeristisch, en daar hou ik niet van.
|
Vorige week de eerste keer en onwijs goed bevallen daar dus ik hoop dat het ook niet de laatste keer zal zijn.
|
Nee, ga er deze zomer voor het eerst heen.
|
Nu heb ik als eerste "Ja, en dat was gelijk ook de laatste keer!" ingevuld :o
Maar dit gaat dan over Istanbul (verschrikkelijk) |
Jep, ga dit jaar voor de derde keer.
|
Citaat:
Ik ben 2x in Kusadasi geweest en 1x Marmaris en ik heb er van overtuigd dat ik ooit nog is terug ga :cool: :o |
Nee, ook geen ambitie om er heen te gaan.
|
Ga liever naar Griekenland.
|
Ooit met een schoolreis/vakantie naar omgeving Efeze geweest. Dat was echt heel erg cool :) Pamukale nog gezien, dat viel wat tegen. Net als overigens het voormalige wereldwonder daar in de buurt (tempel van Artemis) Er stond welgeteld anderhalve pilaar overeind. De schildpadden-vijver die er naast lag was indrukwekkender. Al is het wel de moeite waard er te staan. Stukje historisch besef.
De grote markt in Izmir is trouwens ook leuk. Daar hadden ze destijds perfect nagebootste nike-petjes, niet van echt te onderscheiden, op een klein detail na....ze hadden de logo's verkeerd omgezet :D Briljant. EDIT: heb er trouwens geen problemen mee er nog eens heen te gaan. |
Nee, maar ik wil er wel een keer heen!
Als het goed is deze zomer, maarja.. zijn wat dingetjes nu.. :s |
nee, ik wil er wel heen. (ik wil óveral heen.:))
|
Nee, nog nooit.
& Offtopic reacties verwijderd. |
Nee, maar ik wil er wel een keer heen.
|
Ben er nog nooit geweest, maar wil (en ga!) er zeker nog eens heen. Heb namelijk eergister geboekt voor zondag... dus: Turkije, here I come :)
|
Ja, deze zomer nog een keer.
|
Nog nooit geweest, maar 12 juli ga ik erheen :) (y)
|
Ja, al 2 keer geweest en deze zomer ga ik er weer naar toe.
|
Ja, in Istanbul. ik wil er best nog een keer heen
|
4x, voorlopig dus even niet meer, misschien over een paar jaar weer...
|
Optie 3.
|
Ja, en ik wil nog wel een keer gaan! Vorig jaar naar Alanya geweest.
|
Nee, maar ik ga er deze zomer heen
|
Ja, ik ben een keer in Turkije geweest (Kusadasi) en wil best nog eens terug.
|
Citaat:
|
Ik ben net 1 weekje weer terug :(! van Alanya t is daar echt super gaaf! en ik mis me vriendje daar, dus ik ga in oktober weer heen ;)!
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoe zijn de temperaturen in Turkije? Ik hoorde dat t nu zo rond de 40 is en iemand die bij ons aan de badkamer werkt zei dat toen hij er was t 50 graden was. Hoe hebben jullie deze (voor ons erg hoge) temperaturen ervaren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga lekker 7 augustus heen!!
naar gumbet!(vlak bij bodrum) maar het klopt wel dat t daar 40 graden kan zijn maar het s daar niet zo benauwd dus het is makkelijk uit tehouden hoor!! en rond 5 uur word het alweer wat cooler |
Nee, maar ik wil wel.
Maar eigenlijk wil ik nog zo veel landen zien... |
Nee nog nooit geweest, hoef niet zo nodig naar Alanya enz. maar zou wel graag een keer naar Istanbul gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |