![]() |
HOE gaan jullie biologie leren
Ik vraag me af HOE jullie biologie gaan leren. Stampen of beetje uit examenbundel oefenen? (voor de forumbaas: ik vroeg niet wat we moesten leren maar hoe ze gaan leren :) ) Het is namelijk echt achterlijk veel leerwerk
|
ik lees een hoofdstuk helemaal, maak daarna de diagnostische toets, en daarna de vragen uit de examenbundel. Als ik dat voor elk hoofdstuk heb gedaan maak ik wat eind examens van vorige jaren. Alles in je kop gaan stampen heeft weinig zin, het is idd achterlijk veel leer werk. (n)
|
tjah.. dat is voor mij oowk een raadsel, er is namelijk geen beginnen aan :s .. En ik ben al zow slecht in bio ... :eek:
Ik ben nu op de site www.bioplek.org alle stof aan het doorwerken, daar wordt het wel heel duidelijk van. En verder heb ik veel doorgelezen, dingen opgeschreven, veel gevraagd aan de docent (vooral afbeeldingen in het boek die nogal vaag zijn) en voor de rest kan je weinig doen. Ohwjah oefenexamens maken. Ik probeer de begrippen ook een beetje te leren, en we moeten maar zien.. ik hoop dat ik een 5,4 kan halen, dan sta ik een 5,5, en dan mag ik voor 2 andere vakken (o.a. eco) een 4 en een 5 staan.. Maar we zullen zien........ |
Wat is dat toch de laatste tijd, topics worden niet voor niets gesloten. We zeggen toch dat je dit in een ander topic moet posten?!
Dus: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=821578 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |