![]() |
Nieuwe Final Fantasy XII trailer
Jaja, hij bevat al beelden die we kennen, maar ook veel nieuwe elementen
LINK moet toch echt eens Japans gaan leren :o |
Citaat:
Edit: Er stata last modified ergens in 2000. Van een oud iets ofzo. Lijkt me niet hiervan :confused: |
Net gezien(bittorrent stond ook aan, dus duurde ff :P)
Damn, alleen in het begin FMV de rest is 1 en al ingame(of eerst soort updrage ingame eigelijk). Ifrit en Shiva(denk dat zij die raket was) zagen er wel wat vaag aan. Vooral Ifrit met die grote klauwen. Sommige details waren ook cool. Zo zag je bijvoorbeeld echt duidelijk dat die gast een rochel wegschoot. ps: I Like Bunnies ^_^ |
Ziet iemand anders trouwens ook de opvallende gelijkenis met de anime film: "Laputa: Castle in the Sky?"
ya, bunnies rock! |
Ken die film verder niet. Ik vind de vergelijking met FF9 wel vrij groot.
Ook wel vet dat we weer met de atb bezig gaan al vond ik die uit FFX toch wel duidelijk de beste. Helaas heb ik niet gezien hoe je een gevecjt ingaat, maar het lijkt net alsof je van het 'map'level recht het gevecht inloopt zonder eerst zo'n flitsend beeld te krijgen. |
Citaat:
Ze moeten niet teveel afbreuk doen aan bepaalde FF tradities, zoals het indd 'stukvallen' van het beeld in een Battle ofzo. atb sucks, liever systeem FFX |
Citaat:
Toch wil ik eens in ee trailer zien dat je een gevecht ingaat(voor mijn part met een Geezar) en dat ze dan ff late zien hoe het gevecht verloopt. Ik wil ook wel weten hoe het menu er verder uit ziet en hoe het gaat met skills leren ed. In elk geval ziet het er al likkebaardend goed uit (y) |
Wie is dat figuur in dat harnas? Heeft verdacht veel overeenkomsten met Gilgamesh/Odin...
Ik vind het iig jammer dat het zo'n FFX sfeertje ademt. Zelfde soort personages (qua uiterlijk) en al helemaal gaar vind ik die camerapositie die tijdens het lopen achter dat personage 'hangt'. Vaste cameraposities werken imho denk ik toch beter. Maar goed, we zullen zien. De battles zien er mooi uit, en de summons uiterst spectaculair, dus grafisch zit het wel goed. Nu maar hopen dat de speelbaarheid goed is. |
Hmmm, ik vond die riddervent een beetje een badguy uitstraling hebben.
Ik vraag me ook af hoe die summons werken. Gewoon FF7 stijl weer? Ze lijken me in elk geval wel verdomd lang. OF misschien zijn Shiva en Ifrit nu eens wel sterk :P |
ik heb dus echt een hekel aan FF. Wordt veel te veel in geluld...
|
In het RPG-genre is dat niet echt bijzonder, dus ik snap je punt niet :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gooi em hier maar neer, HQ rip van nieuwe advent children trailer
http://www.gknetworks.net/advent/e3trailer1.avi |
Citaat:
ik heb sowieso een hekel aan spellen waar meer gelult dan gespeeld worden... |
tip: speel ze dan ook niet.
|
Citaat:
//edit O!M!F!G!//edit |
Citaat:
|
finalfantasy!!! (y) (y) :D
|
Citaat:
|
no prob hoor :p whahah
|
Ik had vrijdag nog ff een stukkie Gamekings meegepakt, waarin ze ook FF12 gadden. Naar het schijnt kun je in gevecht gewoon vrij rondlopen, maar loopt er nog wel gewoon een balkje voor de actions. Zal denk ik vergelijkbaar worden met Kingdom Hearts ofzo. Voor dat spel was het erg toepasselijk, maar bij een FF lijkt het me gewoon enorm zuigen, vooral omdat, lijkt me, de computer de controle van de andere chars over neemt en ik heb er geen zin in dat de computer AI een beetje gata lopen met mijn items ed (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.