![]() |
Large
Wie heeft een abo op dit popmerchandise catalogus???
Ik vind het echt een leuke catalogus en nu hebben ze ook Happy Tree Friends stuff :D |
leuk
|
Citaat:
|
kheb die happy tree friends tee's al besteld :)
|
Wel leuk om door te bladeren en er een enkele keer iets uit te kopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind over het algemeen het vetste aan heel de large de tekening van Roel Smit op de voorkant
[patsmode]ik heb hier nog een cartoon liggen die Roel van mij heeft gemaakt[/patsmode] :cool: (y) |
Citaat:
*ahummutsahum* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik krijg em ook altijd .... maar k heb em nog niet binnen dus hoop dat die wel snel komt!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fijn blad.. vooral nu ze de meeste cd's met bijna twee euro naar beneden hebben gedaan.. Zo'n 3 keer in et jaar bestel ik er wat uit..
|
Citaat:
JE POEPT WEL anders zou je ontploffen |
happy tree friends is al lang niet meer cult
|
Ik zag er een sloot cd's instaan voor een lekker lage prijs die ik nog wil kopen. Hmmm, ff de lotto winnen.
Plus dat ik nog ff Once Upon a Time in the West voor me pa koop denk ik :) |
nog nooit wat besteld. en dit hoort hier niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ze hebben een nieuw Hatebreed shirt. Ze een nieuwe DVD van Van Halen. Ze hebben een nieuwe poster van Britney. etc..etc..etc.. en alleen antwoorden op je vraag: Wie heeft het abonnement op Large?: Ja ik Nee ik niet Nee doe ik binnenkort wel Nee ik haat het Ja en ik vind het fantastisch. |
Citaat:
Kutblad, ze verkopen d'r veel te veel totaal onsamenhangende rotzooi, en naar het schijnt duurt het ook maandenlang voordat een bestelling binnen is. |
Citaat:
|
ik vind de large per x stommer worden
|
Dat is toch speciaal voor nerdjes die zo graag aan iedereen willen laten zien welke band ze leuk vinden?
|
Ik heb er al lang niets meer uit besteld, dat soort dingen kan je net zo goed in de winkel kopen.
|
Citaat:
|
Ik vraag me toch nog steeds af waar mensen dat ding vandaan halen... ligt volgens mij nooit in de winkel, of moet ik een bril ofzo? :confused:
|
Ik heb hem ook een tijdje lang ontvangen. Er staan een heleboel lelijke punk truien in vind ik. Maar de T-shirts zijn very funy! "hand over the chocolate, and nobody's get hurt" "Simsalabim, shit je bent nog steeds lelijk! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond dat Ghostbuster t-shirt altijd wel cool, maar nu ie in de large staat issie natuurlijk niet meer hip...
Maar ik bestel 'm waarschijnlijk toch wel. |
Heb er wel eens wat uit gekocht..ik ben van plan om zometeen weer wat te bestellen, er staan wat mooie + goedkope cd's in met die zomerkortingen of iets dergelijks..
|
large heeft wel leuke dingen maar shirts haal ik wel bij concerten daar zijn ze goedkoper... iets van 7 euro fzo...
|
Citaat:
Best leuk, al die linkse 'fuck het systeem'-bandjes die stiekem toch kinderarbeid supporten, hoe ironisch. |
Dan ga jij naar behoorlijke cheap-ass concerten...
edit: tellurietje, je was me weer voor. |
:) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ja keey das lame maar wie zegt dat ze dat bij de large niet doen?
|
Large is gewoon een Wehkamp voor semi/quasi/wannabe- rebelse (pre)pubers geworden. En ook altijd geweest volgens mij.
:s wou ik even een vroeger-was-large-beter verhaal afsteken... |
Ze verkopen er veel te veel rotzooi waar je niks aan hebt.
Wat moet je nou met een schaap die je in z'n kont kunt neuken? Inderdaad, niks. Om van die afschuwelijke gothicjurken maar te zwijgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |