Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Diepzinnig (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=83810)

punkyfish 08-05-2002 11:36

Diepzinnig

Schrijven. Schrijven; ik moet schrijven. Ik voel me raar en ik wil schrijven. Maar, waarover? En, wat? Een stukje tekst dan maar.

Vrolijk? Of juist niet? Ik weet niet hoe ik me voel, dus ik kan het niet op mezelf baseren. Maar aan de andere kant; ik wil juist dat alles wat ik schrijf op mezelf gebaseerd is.

Moeilijk.

Ik mag niet niet-vrolijk schrijven. Ik wil vrolijk schrijven. Maar, als ik vrolijk schrijf is het meestal verschrikkelijke onzin.

Schrijven.

Over de muziek? Nee, stom. Over het leven? Nee, te diep. Over slaap? Hmmz. Ik wil wel slapen. Laat me slapen. Hee, dat is een lied. Sjonge, dan gaat het nog over muziek…

Afgekeurd.

Hoofdpijn krijg ik er van. Of zou dat van de muziek komen? Nee, wacht, ik wil niet over muziek schrijven. Stil! Stil, muziek. Stil, hoofd. Stil, gedachtes.

Pling.

MSN-berichtje. Liefdesperikelen. Zo, zo.

Zal ik iets sarcastisch gaan schrijven? Nee, heb ik nu geen zin in. En dat heb ik trouwens al een keer gedaan.

Zucht.

Ik houd wel gewoon op. Laat maar mooi zitten allemaal. Bah. Blaaaaa.

Diepzinnig!

Met een betekenis. Een achterliggende bedoeling.

Zó diepzinnig!

punkyfish 08-05-2002 11:37

hij is een beetje heel erg vaag, maar zo gaat het er dus aan toe in mijn gedachten, geloof ik. ik wou iets schrijven, maar wist niet wat, dus ik schreef dit op. vind hem persoonlijk niet echt geweldig, maar heb hem toch maar gepost...

prulleke 09-05-2002 14:13

Ik vind hem wel heel erg leuk, je kunt je meteen voorstellen hoe jouw gedachtengang werkt. Misschien ook omdat ie redelijk overeenkomt met die van mij :P

Leuk gedaan!

punkyfish 09-05-2002 22:22

Citaat:

prulleke schreef:
Ik vind hem wel heel erg leuk, je kunt je meteen voorstellen hoe jouw gedachtengang werkt. Misschien ook omdat ie redelijk overeenkomt met die van mij :P

Leuk gedaan!

tenks :)

Wim Wok 09-05-2002 23:15

ik vinnem heel erg leuk! :) cool gedaan met steeds zo'n los woord ertussen

vixen 10-05-2002 12:27

k vinnem wel cool, idd beetje vaag

(weet je wat heel erg helpt om niet zo snel en veel te denken, een dagboek bijhouden, das echt handig, misschien doe je dat al, maar zo niet, echt doen..)

groetjes, je fan (ghe, lijkt net of k n enge soort stalker ben :o :eek: :) )

Paranoide 10-05-2002 14:27

zoiets komt er bij mij ook uit als ik eens geinspireerd ben maar niet weet door wat :D

hijz leuk merel :) *steekt duimpje op*

stroopwafel 10-05-2002 19:06

leuk, koel enz.. ;)

vaag niet, juist duidelijk. je wilt iets schrijven maar hebt geen id waarover, en om nou te stoppen is ook weer zowiets :)(mijn interpetatie(ofzowiets) iig :))

punkyfish 10-05-2002 21:19

waarom kennen mensen mij?! :eek: :)

uhm nja, tenks :D lalala

Scarlett 12-05-2002 18:55

Heeel diepzinnig, ja. :D Lief!

punkyfish 12-05-2002 19:20

Citaat:

Jewel schreef:
Heeel diepzinnig, ja. :D Lief!
ghihi

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.