![]() |
Frequence
Dit feestje lijkt me nou echt gezellig. Gewoon met een stel vrienden, overdag (van 11 tot 23.00 uur), op t strand (e3 strand, eersel). Alleen maar voordelen dus. Ben benieuwd of hier nog meer forummers naartoe gaan.
Line up: Marcel Woods (nl) Kai Tracid (de) Scott Bond (uk) Yves Deruyter (be) Cor Fijneman (nl) Benjamin Bates (nl) Lacroix (nl) Ricky Rivaro (nl) Luna (nl) Showtek (nl) Pavo (nl) Danielle Mondello (it) Zany (nl) Deepack (nl) Brennan and Heart (live) (nl) Bas & Ram (nl) Robbie Magura (nl) Pat Krimson (ib) Francois (nl) Davidoff (be) Nico Parisi (be) Daan (nl) Jessy (nl) Svenson (be) Nunca ft. Kookai (be) Punisher (nl) Elof (be) Franky Jones (be) Darkraver (nl) Yves (nl) Bountyhunter (nl) Frank Zolex (be) M.I.K.E. (be) Phi Phi (be) Tom (be) Quint (nl) En dr staan nog wat goeie namen tussen ook :p |
hmmz, ik ben de enige? :p
|
Heb je nog meer info ?
't lijkt me nl. wel interesant, er zitten leuke namen tussen ! |
De kaartjes kosten 40 euro en ze zijn volgens mij nog lang niet uitverkocht. meer info: pure-events.nl. Er komen zon 10.000 mensen. Marcel Woods en Yves Deruyter maken de themesong. Hmmz wat wil je nog meer weten? :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |