![]() |
Q-dance lanceert nieuw Hardcore concept..
Q-dance lanceert nieuw Hardcore concept.. Resurreqtion.
Resurreqtion zal op 24 juli plaatsvinden in de Heineken Music Hall, Amsterdam. Tickets zijn vanaf zaterdag 22 mei verkrijgbaar bij alle filialen van de TicketBox en Free Record Shop. Kaarten kosten 35,25 euro (ex fee) en een VIP-kaart kost 45,25. line up moet nog komen... en uhhmmm dit lijkt mij de 'vervanger' van HR.. |
Jezus, bijven ze nieuwe concepten lanceren.. HMH blijft toch altijd hetzelfde, en hardcore ook (nah ja, je snapt wel wat ik bedoel)
|
haha, meer dan 30 euro betalen en nog geen line-up weten van een compleet nieuw "hardcore" feest.......
wat een grap |
MAINSTAGE
Scott Brown Catscan Endymion Levathian Unexist aka Jappo Live: Art of Fighters Outblast Nosferatu TOPFLOOR Stunned Guys Daisy D-Spirit Headbanger Vince Negative A aka Dr Z-Vago The Visitor Live: Noize Suppressor Hosted by MC Ruffian lijkt me dus goed te doen :D |
ID-T dumpt alle hardcore bij Q-dance! (Dhr. Stutterheim heeft tenslotte 50% Q-dance-aandelen!)
|
wat is er nieuw aan dan?
|
Citaat:
ach, je moet af en toe 'vernieuwen' :p |
Citaat:
ach ja...hakke in de Heineken Music Heaven zie ik wel zitten :P |
vet nieuw concept dan :p
nouja, sowieso niet echt mijn ding |
Citaat:
ik heb het ook niet bed8 hoor om de naam te veranderen en dan zeggen dat het een nieuw concept is...maar wat zal mij die naam rukken, gaat erom dat er nog een degelijk hakke feest @ HMH word georganiseerd :) |
Hmm ziet er goed uit, alleen de prijs van t kaartje + trein vind ik wat minder leuk :o
|
T enige wat eraan veranderd is is dat ze het woordje Hardcore ervoor weg hebben gehaald..
er is een tijd onduidelijkheid geweest over hardcore resurrection wat ook van Q dance was... en aangezien iedereen en alles tegewoordig blijkbaar aan vernieuwing toe is .. :confused: hebben ze dr maar resurreqtion van gemaakt... in de trant van de rest van de Qdance feesten met de Q erin.. maarre verder helemaal niks verkeerds aan :) denk dat ik wel aanwezig zal zijn..ondanks dat ik wel een grote pot met geld om moet gooie om erbij te zijn.. ik bedoel.. negative A, art of fighters live, endymion, vince, catscan en nosferatu.. do I need to say more.. |
Wat een kut line up op enkele namen na... :| en dan heb ik niets te veel gezegd.
|
daar ben ik bij! wil Nosferatu en Endymion echt heel graag live meemaken! :cool:
ach en wat maakt het uit dat ze de naam hebben veranderd, t gaat om de muziek tenslotte (y) |
de line-up bevalt mij ook niet op een paar namen na, maar om daar nou zo ver voor weg te gaan...
(n) |
mij wel maar dat boeit ff niet :P
ik ga mooi naar de HMH :o |
en het was weer een heerlijk feestje :cool:
|
hm.. t was zeker een lekker feestje..
goed geluid.. kwalitatief werd er goed gedraaid vond ik..weinig foutjes gehoord. Veel bekende en vooral gezellige mensen weinig last gehad van wazi's of ander soort uitschot dussuh zekers geslaagd!! :) beetje jammer dat ze deze keer weer geen dopjes bij de flesjes water mochten geven... zelf smeken hielp niet :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |