![]() |
[FTP] Hardnekkig mapje
Ik heb een tijdje geleden een subdomein aangemaakt op mijn webspace. Maar nu ik die map weer wil verwijderen, krijg ik de volgende fout:
Citaat:
|
Heb je niet een of ander script een bestand laten aanmaken in die directory zonder dat je daar zelf (FTP user) rechten op hebt?
|
Nee, het was de bedoeling er een forum op te plaatsen (phpbb) maar ik heb hier later vanaf gezien omdat mijn php engine standaard al een forum heeft. Het subdomein is nooit bekend gemaakt aan anderen en ik was de enigste gebruiker.
|
mierenneuker: enige gebruiker
als je een suubdmoein via een control panel aanmaakt, zul je het daar ook door moeten verwijderen ik kan mijn subdomeinen als zijnde de map ook niet zomaar wegflikkeren |
Citaat:
De "cache" die je ziet in je log, hoort bij de ftpcodes. je heb bijvoorbeeld de volgende codes:
In iedergeval, raad ik ten strengste aan om een ftp programma te gebruiken in plaats van i.e! |
FTP-servers hebben volgens mij geen cache..
FTP-clients echter wel, maar die word vernieuwd als je refresht (f5) of als kje het programma afsluit.. heb je niet toevallig de rechten op 000 gezet? :p |
Nope, ze hebben chmod 777 en hij blijft vrolijk staan, ook na f5, kan drukken tot ik jarig ben, hij wil niet weg. En ik maak gewoon een map aan, en verder niet met een control panel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |