![]() |
Haarkleurisme
Ben je trots op je haarkleur?
(ik vroeg het me gewoon af) Hoeveel waarde hecht jij aan je haarkleur? Geeft het je een bepaalde waarde? Vind je de status en positie van je haarkleur belangrijk? Zou je voor je mensen met dezelfde haarkleur willen vechten en/of sterven? Moedig je haarzaken meer aan dan internationale zaken? Ben je bijvoorbeeld voor het voetballers met dezelfde haarkleur? Hecht je belang aan de cultuur van mensen met dezelfde haarkleur? |
Wat, mijn orginele?
En wat is trots? *plukt haar* *spreekt tegen haar* "Goh wat ben ik trots op je dat je deze kleur hebt!" Anyway, nee.. Denk ik, heb het lang niet gezien, behalve dan mijn uitgroei. |
Meisjes met dezelfde haarkleur :o
Meisjes met een andere haarkleur :o |
Ik heb 3 kleuren blond in mijn haar en daar ben ik best tevreden mee, dus ik vind het niet nodig het te verven.
|
Ach, ik hoef mijn haar niet paars te hebben ofzo, ik vind het wel prima zo.
Ik zou geen Hitler-achtige praktijken gaan uitvoeren om alleen maar brunettes op de wereld te hebben ofzo :s |
Ik hecht niet zoveel waarde aan (mijn, andermans) haarkleur,
hoewel ik blij ben dat ik donker haar heb, omdat dat gewoon het beste bij m'n gezicht/huidskleur past. (y) |
Mijn haar is prima. gewoon (donker)blond :)
|
Hoort dit niet op lifestyle? :p
Ik ben tegen het stereotyp blondje (dus: die vijandige en arrogante houding en dat identieke uiterlijk van blondjes). Verder ben ik niet trots op mijn haarkleur en ga ik mij er ook niet uitgebreid mee bezighouden. |
Citaat:
|
Ik bedoel maar...donkere meisjes hebben altijd donker haar :P
|
Citaat:
|
Het maakt me zeer weinig uit wat iemands haarkleur is, al zijn mijn mede-blondjes inderdaad vaak walgelijk arrogant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trots op mn haar.. hmmm ik heb het van mn 10e tot mn 15e in alle kleurtjes gehad omdat ik het zo saai vond maar nu vind *sigh* Mark het mooi dus laat ik het. :)
|
euh....trots...neej, ik heb vrij donkerbruin haar en ik vind dat nogal een saaie kleur dus heb ik er verf doorheen gegooid, soort roodachtig, nu dikke uitgroei maar het valt niet erg op. Ik vind mijn geverfde haar kleur wel mooi :)
|
ik val wel op blond :)
|
Tevreden ermee
|
Ik vind mijn haarkleur wel ok, ik verf het vaak een tint donkerder
Voor de rest uhm... interesseert me niet. Maar een politieke partij voor de brunettes van Nl. daar stem ik voor! :o |
Ik ben er niet ontevreden mee.
|
Ik kan er mee door als brunette :)
Het maakt me weinig uit eigenlijk. |
Ik ben donkerblond en ik ben er blij mee. :)
|
Het gaat.
|
Ik ben lichtblond en ben er wel tevreden mee
|
De vraag is of je er trots op bent, niet of je er tevreden mee bent :(
|
Ik ben trots op m'n model dat menigeen verafschuwt, met mijn haarkleur ben ik tevreden, maar echt trots ben ik er niet op.
|
ik ben blond en ik ben er tevreden mee
|
Niet trots, maar het is ook niet zo dat ik het verafschuw.
Soms heb ik wel zo'n opwelling dat ik het donker wil verven, maar dat staat mij niet, dus dan maar blij zijn met wat je hebt.. |
vroeger midden blond, nu meer richting bruin en ik heb er nooit problemen mee (gehad)
|
Mijn haar is donkerbruin, en ik vind het wel best. Ik gat het iig niet verven ofzo.
|
Mijn eigen haarklaar is donker grijs/blond. een hele vage kleur, maar ik heb 'm al heel lang niet meer gezien, behalve dan als uitgroei.
M'n haar is nu roze (nou ja, nu meer oranje. het blijft ook nooit goed zitten :mad: ) en daar ben ik best blij mee. over een maand is het vast weer een andere kleur.... en als ik andere mensen zie met felgekleurd haar, dan vind ik dat best wel cool. Als ze maar niet te arrogant kijken. |
Ik heb roodbruinachtig haar. Vroeger wilde ik heel graag (net als anderen) blond of donkerblond haar hebben. Nu ben ik er wel blij mee, het is weer eens wat anders dan blond. Het moet in de zomer alleen niet lichter worden, want dan is het lelijk.
|
Ik heb donkerblond haar, maar ik had het liever wat donkerder gehad, misschien zelfs zwart. Maar om het nou te verven: nee.
|
Ik heb donkerbruin/zwart haar, en daar ben ik heel blij mee :) Niet alleen de kleur, maar ook de lengte en de dikte. Ik zou het niet anders willen hebben :)
|
Nee, ben niet trots op mijn haar maar ben er wel tevreden mee
|
Mijn haar is blond en ben er wel tevreden mee. Dat gezeik over domme blondjes enzo interesseert me niet.
|
vaag topic.
ik kan niet zeggen dat k er trots op ben, maar kvind zwart een relaxte haarkleur. kvond t ook leuk toen k ze rose en groen had. lekker opvallend, vond k geinig. |
Citaat:
|
Citaat:
(ik ben dus ook blond :)) |
ik heb een hele rare kleur, hoog tijd om het weer eens fijntjes te bewerken met een potje verf. nee, ik houd niet zo van mijn kleur.
|
Ben wel trots op m'n haarkleur eigenlijk: ben lichtblond (y) Het is vroeger nog veel blonder geweest, maar het wordt langzaam steeds donkerder. Maar het had me weinig uitgemaakt als ik een andere haarkleur had gehad: ik hecht er verder weinig waarde aan :o
|
Citaat:
Als die mensen mijn moeder en mijn broertje waren, zou ik voor ze vechten, ja. Als ik ze niet ken, niet. Haarzaken? Ahahah, nu ik er over nadenk, als ik met mijn moeder een film zit te kijken, zijn we wel beiden voor de roodharigen in het stuk :P |
Blond, en ik vind het lelijk. Maarja, iedereen zegt dat het mooi is.
|
heb bruin haar, ben er niet trots op, maar vind het wel mooier dan blond.
|
kHeb donker bruin haar en ik ben er blij mee :)
Trots? Niet t goede woord. Blij wel dus :) |
Trots niet ofzo, want het is geen prestatie van mij. Maar ik vind 't wel een mooie kleur.
Maar ik ben niet meer pro-mensen met mijn haarkleur, dan pro-mensen met een andere haarkleur. |
Citaat:
|
Citaat:
Weinig. Hoewel ik niet zo op blond val. Vind dat minder aantrekkelijk op de 1 of andere manier. Wilt overigens niet zeggen dat het niet kan voorkomen dat ik wel op een blond persoon val. Citaat:
Nee. Ben immers niet blond :P *grin* Citaat:
Nee. Tenzij anderen daar een bepaalde waarde aan toekennen. Dan kan ik daar niet omheen. Wilt overigens niet zeggen dat ik het met die waarde dan ook eens ben. Citaat:
Alleen als dat zou betekenen dat het om zelfverdediging gaat. Dus wanneer mensen mij en anderen willen uitroeien vanwege mijn haarkleur ofzo. Dan zou ik daar tegen strijden, ja. Sterven vind ik een groot woord, maar als shit happens, dan shit happens. Citaat:
Nee. Citaat:
Die vind ik wel geiler in het algemeen. :D Citaat:
Ik merk dat ik meer haarkleuristisch ben dan nationalistisch, btw :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |