![]() |
Vraagje: rollen omgekeerd!!
ROLLEN OMGEDRAAID!!
Als je uitgaat is het altijd leuk en gezellig...die jongens die alle moeite doen en met de meest orginele openingszinnen komen! maar het lijkt me zo leuk om de rollen eens om te keren. Ik heb nog nooit echt zelf een jongen versierd... :bloos: Wel per ongeluk..omdat ik zo slim was om te vragen hoe laat het was (maar dat wilde ik gewoon echt weten) en gewoon een praatje gemaakt...maar het lijkt me zo superrr om gewoon zelf eens actie te ondernemen. Vraagje voor de jongens: Hoe willen jullie versierd worden..wat moet je vooral wel..of juist NIET zeggen/doen.. :cool: thanx! |
Doe jij nou maar gewoon, dan doen wij al gek genoeg
|
Citaat:
|
geez, t is niet zo moeilijk, stap gewoon op n jongen af... like, als ie je leuk vindt dan boeit het echt nix wat je zegt want dan vindt ie je toch wel leuk en als ie je niet leuk vindt dan boeit het ook nix want dan vindt ie je toch al niet leuk...
|
Ik heb nog nooit een meisje versierd
Hell :| |
Het is leuk om aangesproken te worden en complimentjes te krijgen, dus ze zal haar best moeten doen. Een drankje kopen helpt zeker: a) aangeschoten mensen zijn makkelijker en b) dat bespaart mij geld. Bovendien vind ik het wel in zekere mate aandoenlijk.
|
jongens (behalve players) zijn daar nogal gevoelig voor, omdat het zo weinig gebeurt.
Ik zou 't in ieder geval geweldig vinden als de rollen omgekeerd zouden zijn. Zoals in Zweden bijvoorbeeld :D Daar zitten de meisjes achter de jongens aan, zoals hier de jongens achter de meisjes aanzitten. Enige nadeel is dat zoenen daar de eerste maanden na kennismaking verboden is. |
Citaat:
|
Citaat:
Mr iig gewoon min of meer jezelf blijven (ja, weet dat het cliche klinkt :o ) Volgens mij is er niet echt een plan van aanpak voor, meestal "gebeurd het gewoon"... |
Citaat:
you are talking shite :D |
Citaat:
lijkt me eerder dat ze je dan uiteindelijk toch niet zo zien zitten :p |
heyaaa
Thanx voor jullie reacties...kewl! ik ga het eens uit proberen! (y) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |