![]() |
3fm van de radio????
Hebben jullie t al op t nieuws gehoord dat nu de 1e kamer moeilijk doet over het aantal leden ze moesten er nu 300000 hebben of zo...
ik stel voor dat we nu met zijn allen lid worden!!!! |
wordt jij maar lid van 3fm :rolleyes:
gewoon een mailtje sturen naar ledenservice@3fm.nl ? of hoe had je dat gedacht. naja, 3fm meldt er zelf overigens nix van dus het zal wel loslopen, ten tweede beslist de Eerste Kamer hier niet over |
Citaat:
|
Citaat:
al veranderd |
t wordt wel op de rdio gemeld!!! dinsdag gaan e 1e en de 2e kamer stemmen
DAaag BNN want al dat gedoe over bea en alles zal ook wel nie helpen |
Ik geloof er weinig van.. heb je geen bron ofzo?
|
Citaat:
|
BNN is niet hetzelfde als 3fm
je kunt namelijk niet lid zijn van 3fm, zoals jij je eerste post begon. en radiozenders zijn niet aan leden of luisteraars gebonden om te mogen voortbestaan zou kunnen dat er nu toch te weinig leden blijken te zijn voor BNN om hun status te handhaven. een kamerstemming kan ze dan misschien uitstel geven om nieuwe leden te krijgen. anders krijgen ze een lagere status en daarmee minder zendtijd |
dan heb ik niks meer om naar te luisteren op het werk :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Ruud de Wild, maar die gaat tog weg - Club sunrise, op zondagochtend.. - Dancetination Live!, ook op zondag.. om 1 uur.. en het is dance.. - De Heer zij met u, okee dat is nog wel leuk maar weer.. op zondagochtend.. wanneer je slaapt.. - SPAM, met Eggie.. dat zullen we dan misschien een beetje missen.. maar dat is ook in het weekend.. - That's Live, ja dat was altijd wel koel.. snik - Top of the pops, dat is ook op tv.. - Weekender, om 4 uur 's nachts.. Missen we wat? Nee! Kun je nog naar alles blijven luisteren op je werk? Ja! |
1. 3FM is (y)
2. Let op mijn woorden: BNN gaat echt niet uit het publieke bestel. Daar vinden ze heus wel wat op. |
|
meen je niet!!
3FM (y) :o :D waag t niet 1e kamer :mad: |
nogmaalse voor de duidelijkheid:
3fm gaat niet verdwijnen!!! alleen BNN heeft ineens 80.000 leden nodig om zeker te blijven van een plaats in het publieke zender. in het ergste geval zullen dus alleen de programma's van BNN van 3fm verdwijnen. om de verwarring van gister misschien een beetje op te helderen: de Eerste Kamer beslist niet over BNN, ze zijn het alleen niet eens met een keus die de Tweede Kamer ten aanzien van BNN gemaakt heeft. |
Bnn intereseertme niet. De tv programma's vind ik geen flikker aan en alleen Ruuddewild.nl was het enige radioprogramma dat ik leuk vond. Maar nu die gast weg gaat van 3fm kan bnn me niet meer verrotten. Jammer dan Swijnenstal(of hoe die gast het ook eerzet) pleite gaat. Die gast was ook goed te doen. Of was het die gast van Timor tot 10 uur die wegging? Anyway, samen met dat >10uur programma op dinsdag waren dat de enige leuke programma's
|
Bnn verdwijnt mogelijk van de buis.... dat heeft niks met 3fm te maken alleen dat sommige programma's van bnn zijn volgens m ij
Zelfde redenering als ganralph knap :D Greetz Jams :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |