![]() |
Slipknot - Vol 3 (The_Subliminal_Verses)
te downloaden in #altrock.
Mijn eerste impressie van de 6 tracks een tijdje terug blijft overeind staan; toch wat meer richting de self titled. Maar helaas wel teveel Stone Sour aandoende passages. \ Er staat zelfs een semi-acoustisch nummer op met strijkers :| Correctie: 2 nummers :| Mjah. Maar goed, wel aardig drumwerk van Joey. Die twee percussie apen zijn miniem aanwezig, en de kuch-ruige-kuch nummers zijn wel goed. |
'k ben benieuwd.
|
ik ook, na de eerste cd ging het helemaal berg afwaards met Slipknot, maar toen ik eergister een nummer van hun nieuwe cd hoorde maakte t me toch wel heel benieuwd...
|
Citaat:
Bergafwaarts :s Moeilijk he dingen volgen?:s |
Citaat:
|
Citaat:
je typt: /msg [botnaam] XDCC send/get* #[nummer] *doorhalen wat niet van toepassing is.. |
|
Sta in de rij...
Dank.. |
what the hell...
2 acoustische nummers 1 extreem rustig slepend nummer 1 heavy nummer dat compleet uit elkaar valt in een acoustisch backstreet-boys achtig refrein Ik weet niet wat ik hoor... the blister exists, three nil, opium for the people en welcome zijn de ENIGE "ruige" nummers. En die zijn best goed, maar de rest... Misschien dat ik nog van gedacht verander, maar eerste indruk: 4 aanvaardbare nummers die nog ietwat in slipknot traditie zijn. De rest is halve emo :|. ...What the Hell |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een kutdrumsound trouwens.
|
Citaat:
|
de cd is inderdaad wat afwijken van wat ze eerder hebben gedaan.
maar ik vind het wel een goede cd. ze proberen weer eens wat anders. vergeet niet "do nothing/bitchslap" op Mate.Feed.Kill.Repeat. compleet geflipt, maar wel gaaf :) |
jezelf quoten en babbelen met jezelf is raar hoor
|
Hoe de fuck zie ik hoeveelste ik in de rij ben?
Zit al 3 uur te wachten :bloos: |
Citaat:
|
Nee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lucky me :p
|
waar download je hem van?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand me ff een kanaal geven waar ik niet 18 uur in de queu moet staan :confused: :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwah. Pearls klinken altijd duf en levensloos als je het mij vraagt; maar goed, die sound heeft ook zo z'n afzetmarkt :P
|
Citaat:
Er spelen genoeg mensen op Pearl en het zijn hele mooie drums maar ze klinken gewoon saai. in mijn mening. |
Sja ff m'n mening tot nu toe.
Eeen paar nummers gehoord wel lekker divers maar zo nu en dan lijkt het wat af te zwakken, wel is te horen dat het echt volgestopt staat met nummers die "over waren". Het geluid in vergelijking met Iowa vind ik maar compleet bagger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja als die andere 16 net zo bedroevend saai waren als don't get close, dan kan ik het wel begrijpen. Alhoewel ik liever dont get close op de cd had dan die softy shit
|
Ik snap ook niet dat slipknot zegt dat het album harder is dan andere enzo en dat er "slayer-like" solo's in zitten.
Beetje irritant.. :o |
slayerachtige solo's zitten er idd een paar tussen.
|
Het jammere vind ik, dat ze met three Nil, The blister Exist, en opium for the people enorm potentieel tonen. Dàt is slipknot, Dàt is waar slipknot voor staat.
De rest is Slipsour. |
Citaat:
|
Rick Rubin heeft eerst ook therapie-sessies moeten houden omdat ze elkaar anders naar de keel vlogen. En nu komen ze beter overeen met elkaar dan ooit tevoren.
Dit is zo een beetje hun st. Anger denk ik. Die CD kende ongeveer hetzelfde creatieproces. |
Persoonlijk vind ik The Blister Exists, Three Nil (echt een lekker nummer), Duality, Opium Of The People, Welcome, Pulse Of The Maggots, Before I Forget en The Virus Of Life nog wat van Slipknot weghebben, alleen de zang is te Stone Sourig net als de andere 6 nummers.
De rustige nummers vind ik opzich niet slecht, zitten af en toe wel wat hoge muzikale stukken tussen maar dat hadden ze meer moeten uitwerken en dan wat harder moeten maken. Dan heb je namelijk wel een album wat naar Slipknot klinkt. Ik vind het dus een 6,5 waard :| (ik had er toch wat meer van verwacht). |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk ik kan ook klikken :rolleyes: |
Jij zit te zeiken dat het vol zit met nummers die over waren, maar dat is niet zo en dan begin je te zeiken dat het geen geheel is, maar dat heeft dus helemaal niks te maken met nummers die "over" waren...
(en ja ik heb het nog een keer nagelezen) |
Citaat:
De verder uitgewerkte oude nummers versta ik onder nummers die "over zijn" Duidelijk zo? |
Alleen voor deze cd hebben ze 30 nummers opgenomen, waarvan ze voor hun gevoel de beste hebben uitgekozen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |