![]() |
Naam voor poes???
heee
Ik krijg binnekort een nieuwe poes :) Alleen weet ik echt niet wat ik voor naam moet geven Heeft iemand van jullie soms eens leuk idee?? Het is een mannetje.. Grs :D |
muis, lego, diddl... *onze katten :D*
wat voor kleur wordt ie? rood = fireball zwart = catastrophe wit = geen idee... uhm.. misschien kun je beter eerst even bekijken wat voor karakter het beestje heeft? passende naam is wel zo leuk :D |
Bert? :D
Of Flip (y) |
Poes! ofwel Puss dus. zuperrelakst
|
Wim
|
Kijk eens in het algemene namen-topic :)
http://forum.scholieren.com/showthre...=&threadid=244 |
Noem hem maar Dukko.
Dit keer hoop ik dan dat de kat het langer uithoud en niet blind is. |
Citaat:
Wat voor kleur heeft ie? En/of weet je al karaktertrekjes ofzo? Je kunt idd ideeën op doen in het algemene namen topic bovenaan F&F. Onze katten heten Muis en Fleur en de vroeger kat van mijn ouders heette Joris en de kat die ze nu hebben heet Hercules (gevonden bij het werk van m'n vader en die werkt bij Hercules). De kat van vrienden van ons heet Zorro (vind ik niet zo ;)), andere kat van andere vrienden heet Eek...andere namen: Storm (y) Bliksem (y) Donder (y) Doerak Ploef Mansha (betekend vlek) En naja, alle goden kunnen natuurlijk, staat wel 'stoer'. ;) En Dukko vind ik ook wel leuk. ;) Ik ben tegen standaard namen als 'Pluisje', 'Vlekkie', enz... (Muis is ook wel standaard, maar is toch anders, vind ik. ;) :)) |
Onze katten heten Iebele en Pang.
Verzin Iebele maar eens. Ik vraag me ook nog steeds af hoe mijn moeder die naam heeft verzonnen. |
uhm... mijn oom heeft een kat, "huftertje". Beetje raar maar ergems wel schattig :p
|
Citaat:
"Hufter, kom is hier!" Briljant hoor (y) :D |
Vis
|
Droepie, Cassie, Skimble, Oulie, Poetie, Hercules, Flipje, Blomke, Kinkie, Sjakie, Jerra.. Dit zijn namen van katten die ik ken/ heb gekend. :) Niet allemaal even geweldig, maar goed, misschien dat je er iets aan hebt.
|
Ik vind Frodo echt een geweldige naam voor een kat.
En echt puur om de naam, niet omdat Frodo toevallig een personage is uit LotR :) Onze kat heet Binkie.. Hij heeft een stamboom en heet eigenlijk Burney van Shalach.. maar Burney vonden we niet leuk en Binkie lijkt op Bink (= stoere, grote jongen :confused: :p). Onze overleden kat had de naam Mischa :) |
Lodewijk Boudewijn Napoleon Constantijn Alexander Wilhelmus XVII
|
onze kat heet goofy!!!!!!!!!!!!!!!!
raar beest |
Je kan een naam geven naar het ras/uiterlijk.
Wij hebben een sheded silver pers (das de kleur dan) We hebben haar dus Shedy genoemd :D De katten van mn zus heten: Djenga en Ziggy. |
metsitsá
|
Noem hem 'Zit'.
"Lig, Zit! Luister nou eens stom beest!" Euh...:P Onze kat heet Simba, vind ik wel coole naam :D |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |