![]() |
Borstrock
21 en 22 mei is er Borstrock! (nieuw-vossemeer)
ik weet dat within temptation op gaan treden en intwine.... voor de rest weet ik het niet precies.... |
zo'n beetje het enige festival hier in de buurt bij mij. vorig jaar was wel grappig. eigenlijk alleen maar stoned in de tent gezeten, bands zijn toch kut. maar dit jaar heb ik geen geld.
|
het is trouwens voor twee dagen: 35,-
|
graag de hele line up erbij:)
anders moet ie dicht als topicstarter moet je je dan wel extra inspannen |
Wat: Borstrock
Waar: Nieuw-vossemeer Wanneer: 21 en 22 mei ---> 21 mei (vrijdag) is de tent open van 18.00 uur, de laatste band speelt dan om 00.30 uur ---> 22 mei (zaterdag) is de tent open vanaf 13.00, de laaste band speelt dan om 01.30 uur... Prijzen: - kaartje voor vrijdag is 18,50 euro (voorverkoop) - kaartje voor vrijdag aan de kassa is 22,50 euro - kaartje voor zaterdag is 22,50 euro (voorverkoop) - kaartje voor zaterdag aan de kassa is 27,00 euro - Combikaarten zijn 35,00 en alleen in de voorverkoop te krijgen. voorverkoopadressen zijn onder andere: Music store in steenbergen en waterput in bergen op zoom Programma vrijdag 21 mei: - Over the edge - janez detd - within temptation zaterdag 22 mei: - mennen - intwine - the felchers - the playmates - thunder - oliver dawson's saxon - Gunz 'n rozes Voor meer info: www.borstrock.nl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |