![]() |
annihilator - all for you
de nieuwe van annihilator, hebben mensen hem al geluister? en wat vonden we ervan? :)
ik vind hem persoonlijk echt super, ik kende de band niet eens echt voordat ik de deze hoorde.. shame on me.. anyway, zijn er mensen die mij kunnen vertellen of annihilator nog meer van die zoetsappige ballads heeft? ik vind ze namelijk nogal mooi :o vaarwel... |
Ik vind Annihilator super. Op die klote ballads na.
Maar de nieuwe cd is wel vet :) |
Mike Mangini achter den drumkit (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geweldige cd, ook al is et uiteraard geen Alice in Hell 2.. en die ballads vind ik juist 10 x niks. Nouja et luistert wel lekker weg, maar die teksten...
Demon Dance, Both of Me en Dr Psycho heersen! en die drummer hoeft ook niks geks te doen, hij moet gewoon in et Annihilator straatje spelen, punkt |
Rage Absolute :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarbij heeft annihilator wel vaker eigenzinnige teksten, dus dr psycho is normaal voor hun doen.. maar beetje gaan janken over iemand die je mist, das al miljoenen keren bezongen maargoed hehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toppunt van hapklare metal (y)
|
Phoenix rising is ook een anni-ballad.
Voor de rest kan Annihilator me niet erg boeien, ik hou toch meer van een stapje stofter (al weer ik niet hoe hard/zacht deze cd is). Ze speelde van de zomer samen met circle II circle in de Kade, toen ben ik heel even blijven kijken, want het trok me niet echt. Niet dat het slecht is, gewoon niet mijn smaak. |
Live vond ik het een beetje minder, maar het is echt goeie muziek :cool:
|
Kheb hier Alice in Hell en Never, Neverland op dubbelcd liggen (was maar 13 euro en Alic... alleen was 18 euro :confused: ) En Carnaval Diablos
Ik vind het wel een vette band. Vooral de rustige stukken er soms tussendoor. Mijn favo's van die cd's zijn Crystal Ann (mooi akoestisch gitaargedoe) Alison Hell en Epic of War(vette Maiden kloon :P) Ik zit steeds weer te denken om een cd te kopen als ik in de shop kom, maar dan heb ik al 2 á 3 andere cd's gevonden (ligt aan de prijs) en dan heb ik al weer ff genoeg geld uitgegeven :P Het aparte van Annihilator vind ik eigelijk ook dat het een van die bands is die al vrij lang bestaat (1e cd alweer uit '88 geloof ik), maar dat best veel mensen het niet of nauwelijks kennen. |
Citaat:
|
wel gaaf ja, maar niet zoals annihilator hoort te zijn :P
|
Van de 1e plaat is WTYD ook wel geinig en Human Insecticide is ook erg stoer :cool:
Edit: Overigens heeft Jeff ook het nummer 'Forever Ends' van de soloplaat van Joachim Cans (Hammerfall zanger) geschreven. Imo een nummer dat écht te gay voor woorden is vergeleken met wat ik van Annihilator ken, maar voor Cans vind ik het wel goed passen. Ik heb zijn plaat gekocht en ik heb ook het 1e en 4e album van Hammerfall omdat ik me af vroeg waarom die gasten soms zo gehyped worden, maar ik snap het nog steeds niet. Die band heeft echt geen pit. Die soloplaat is wat beter, maar nog niet geweldig :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |