![]() |
middagzon
liggend op een bankje in de middagzon
zuchtje wind streelt door je haar zo teder als een veertje, dansend naar de horizon beginnend met het einde wachtend op de dood die komt kom maar op met reacties en suggesties hoe ik het kan verbeteren :) |
ik snap hem niet echt..
|
Citaat:
interpetatie ( of hoe je dat ook schrijft) |
Ik vind het een beetje bizar, maar (misschien daarom) wel leuk :D
Metrisch zou ik het zo hebben gedaan: Liggend in de middagzon zuchtje wind streelt door je haar zo teder als een donzen veertje dansend naar de horizon beginnend met het bittere (of ander bijvoeglijk naamwoord) einde wachtend op de dood die komt Ik denk dat dat bankje er staat voor het gevoel dat erbij hoort. Maar dan had ik het gedichtje nog wat uitgebreid met strofen. Ik stoor me een beetje aan het woord beginnend, omdat dat tegen mijn taalgevoel ingaat :D , maar ik zou het niet durven veranderen. Misschien moet je toch nog 2 strofen extra schrijven. 1 tussen de 1e en 2e strofe, en een tussen de 2e en 3e, om het compleet te maken. |
dank je voor je reactie
ik zal aan die 2 strofen gaan werken, en als ik wat heb, plaats ik het wel weer hier. wat betreft dat bittere einde: denk ik nog even over of ik het veranders, ik vind het in ieder geval een goede suggestie :) |
ik ben het eens met halogeen, zoals zij hem schrijft vind ik hem net wat mooier klinken.
|
ik heb toch echt een uitsteeksel dat langer kan worden dan 10cm...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |