![]() |
vijgen
ja die eet ik
ze zien er nogal verschrompeld uit en ze zitten vol met pitjes vroeg me af hoe zien ze er uit |
Als ze vers zijn bedoel je? Rond glad en groen met rood, en vol met pitjes.
|
Citaat:
lichtgeel/beige, glad met loeiveel pitjes aan de binnenkant, doorsnede ca. 1½ cm smaken lekker zoet wel is het gezonde voeding???????? |
Citaat:
ehm, ik denk dat er veel suiker in zit, dus er veel van eten als je niet wil aankomen is geen goed idee. Maar het is wel fructose (de suiker erin), en fructose is best goed. Als ze gedroogd zijn, zijn de vitamines enzo er wel uit :) |
Vijgen, iew :|
|
Vijgen zijn best lekker :)
|
vers en gedroogd zijn lekker (Y)
|
ik heb alleen gedroogden en ik vind ze best lekker
*eet gedroogde vijgen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekkel lekkel
|
Citaat:
ik heb vandaag en gister en eergister totaal 250 gram aan vijgen gegeten!!!! gedroogden. |
Hier is echt maar één smiley voor te bedenken: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Nog nooit gegeten. :)
|
O zucht vijgen zijn zo goddelijk lekker :bloos: Laatst weer een heel pakje van de Albert Heijn weggewerkt, daar hebben ze van die gedroogde, gewelde met vanillearoma :o
|
Citaat:
|
Zit veel calcium in, heel gezond.
Je moet wel goeie hebben. Soms hebben ze van die vieze vijgen, soms ook heel lekkere. Die verse vijgen zegt echt supperrrrlekker. :P |
Vijgen :r
Dat echt goor, gedroogd of vers, boeit niet. Maar het zijn donker groene platgeslagen peren met rimpels. Van binnen zijn ze rood met idd enorm veel geel/beige pitten. En van Fructose wordt je ook vet, alleen heeft het een grote zoetkracht, dus zit er minder in terwijl het zoeter smaakt als gewone suiker. Tsja. |
Ik kan me niet herrineren dat ik ze gegeten heb. Ik dacht altijd van wel, maar dat klopt niet met bovenstaande omschrijvingen, dus dat moet iets anders zijn geweest. :)
|
|
Gatver, geef mij maar een appel.
|
Beetje lekker, maar doordat ze er zo ranzig uitzien eet ik ze eigenlijk nooit. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Of er véél suiker in zit is wél een discussiepunt, aangezien je van sommige suikers minder nodig hebt om iets even zoet te krijgen. |
Ik eet ze op vakantie in Griekenland weleens daar kun je ze zo van de bomen afplukken dan zijn ze wel OK vind ik.
|
vijgen... blegh.. voor mij het meest ranzige fruit.. die dingen zijn ook nog zo zoet als de typhus. (n) geef mij maar een appeltje, ook goed voor de dorst.
|
Oh die zijn zo lekker! In Frankrijk eet ik ze altijd vers van de bomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit gegeten maar ik houd wel van apart fruit dus het lijkt me wel wat.
|
Citaat:
|
werken vijgen niet heel laxerend? of ben ik nou weer in de war met iets anders?
als het wel zo is mag TaRkAn_lOvEr wel oppassen met haar twintig stuks op een dag. ontopic: heerlijke vruchten, jammer dat we ze niet vaak in huis hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |