![]() |
Wat MOET je nog hebben (deel 2)?
Pimp hier met je nog niet gekochte aankopen :cool: (y)
-Rode schoentjes met heeeele hoge hoge hakken -Uber ruige hippie-like afzak laarzen met gespen -This is a Project boek van Chicks on Speed :cool: -Ribcolbertje -Overdreven galajurk voor saai gala (liest roze) |
de drie w's :cool:
- w00nboot - warhammerrrr dwarfs - wiet |
warhammer chaaaaos, voor de rest steel ik Roels lijstje >:]
|
Gecamoufleerde shoes
Gecamoufleerde pet een uitnodiging tot de selectie van het korps mariniers Veel Iron Maiden cd's |
Citaat:
Die is namelijk cool en duur. |
|
subhumans shirt
dead kennedys shirt conflict shirt crass shirt a global threat shirt ik ben een pauper(zegt mn vriendin :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het wordt wordt mijn examencadeau. Athans dat heb ik zo gepland :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Stoerie (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja en dat nieuwe Boss multi effecten pedaal voor de bass \M/
|
Citaat:
laat me maar eens weten wat je er van vond |
Citaat:
EDIT: meteen wat gevonden en een snelle user (y) |
Whaag:
Sex,.. maar ach dat komt zondag wel :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
een dvdspeler en nieuwe schoenen.
|
Citaat:
|
Argh te leuke bikini gezien. In veel te dure winkel.
|
Citaat:
|
Ik wil me graag inschrijven bij een cool duitstalig forum. Enerzijds omdat ik m'n Deutsch wil opkrikken, tweeërzijds omdat ik een beetje geelzucht begin te krijgen van scholiertjes, drieërzijds omdat ik eindelijk een keyboard heb waarmee je makkelijk ümläütën kan doen, en viererzijds omdat Duitsers gewoon c00l zijn. Wunderbär!
Kent iemand nog goeie? forum.schüler.com zou dat bestaan? |
Een halflange zwarte tutu.
Verder kan ik zo niets bedenken. Of ja, alle boeken van Chevalier, maar dat is leuker om zo te sparen. |
- Nieuwe spijkerbroek van Replay
- Wit linnen vrouwenpak - Rokjesssss Dalijk maar eens gaan winkelen :evil: |
- spijkerbroek van Replay of Indian Rose, echt nodig
- rokjes voor de zomerrr - sneakers van Asics ofzo - instapschoentjes - felgroene en gele polo van RL denk ik Mja, nog wel meer eigenlijk maar dit is een begin :o |
http://www.converse.com/LiveFiles/1/505/1K169_400.jpg
Als ik ze kan vinden :( & een kaartje voor Sensation Black een kaartje voor Lowlands een zomerjas leuke vestjes geld :| |
* een kamer (help!!)
* iemand die wil helpen verhuizen (papa weigert. 3x verhuizen in 1 jaar vindt hij te vaak :s) * een bakfiets * een fatsoenlijke broek * werk dat niet afhankelijk is van mooi weer |
Citaat:
|
Citaat:
nepnerd |
- laptop
- nog een paar leuke schoenen (weet nog niet oor) - een nieuwe pet verder heb ik op dit moment niet echt dingen nodig [Edit:] ik heb zojuist besloten dat mijn volgende aankoop twee nudie-broeken gaan worden :) |
een lekker zittende spijkerbroek
zon een nieuw kapsel |
-lingerie, o hoe ziek, maar ja :d
-een goede spijkerbroek, mooi strak laag model en betaalbaar -mooie spijkerbroekenpantalonding -een 2e exemplaar van m'n zwarte broek van blue strenesse -lading mooie shirtjes/hempjes -goed vest -een auto met een normaal benzineverbruik :( -geld |
Citaat:
ik wil ook nog wel een shirt van the Casualties eigenlijk o ja en textiellijm heb ik nodig om mn panterprint op mn jas te plakken |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb textiellijm, jaja, lekkerpuhuh @Roxanne, jajajaja die goede oude tijd |
:cool:
ik moet nog een handmatige analoge spiegel reflex camera hebben wat nieuwe shirts nieuwe witte schoenen om mn gestolen te vervagen een nieuwe riem |
Citaat:
en ja ik moet maar ff de stad in van t weekend om lijm te halen want dat stuk panterstof ligt hier echt te schreeuwen om op mn jas geplakt te worden :cool: |
Citaat:
|
- rokjes
- spijkerbroek - shirtjes |
Een kamer :(
|
een net (vrouwen)pak voor gala
|
Een ribbroek, een nieuwe nette broek, zon
|
-een prachtig bikini lijf
-een tutu (zipper in a'dam! €90,- :( ) -nieuwe schoenen -getailleerd verlours jasje -veeeel spullen uit de large -wiet -lingerie -een bepaald persoon die ik leuk vind enne dat was t :) |
Citaat:
ow ontopic: vakantie.. |
De nieuwe Deathspell Omega.
In fact, alles van Deathspell Omega, behalve Inquisitors of Satan, want die heb ik al, en Infernal Battles, want die is al onderweg uit Zweden. Niet dat dat ook maar iemand behalve mijzelf interesseert hoor, maar goed. |
- witte allstars heel goedkoop om ze vervolgens te bekladderen
- hoge zwarte puntschoen-pumps - vette laarzen - een mooi zwarte broek - een nieuw broekpak - ach ja, en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. kleren dus - een goede camera - een kamer in Utrecht - veel geld - het vermogen om een bepaald persoon uit mijn (en zijn) omgeving te laten verdwijnen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |