![]() |
laatste lesdag
en..
laatste les dag bij jullie al geweest? bji mij op school: www.tcc-dethij.nl is het vandaag: school helemaal afgesloten.. je kunt alleen via 1 ingang naar binne.. dan staan ze op het dak met emmers water.. en als je naar binnen wilt gooien ze dus... dan smeeren ze met gel. en glitters.. en dan nog met nog meer water... en verf en lippestift... het thema bij ons op school: Rock 'N Roll... naja.. ik vind ut maar zielig van die lui... |
Snel vakantie dit jaar zeg!
Ik heb welliswaar geen laatste werkdag, maar mijn contract loopt af op 1 Juli dus dan heb ik ook lekker vakantie.;) |
jij doet zeker examen en dit is je examenstunt?
die hebben wij al lang gehad, 29 april. Bij ons gebeurde er niet zoveel maar dat kwam omdat we gewoon nix mochten. |
Ik heb geloof ik nog 4 weken les. Voornamelijk bezighouden met examen (voor proefafstuderen). Daarna even vakantie en tenslotte gelijk afstuderen (ALS ik mijn examen haal tenminste..).
|
neej ik doe GEEN xamen..
maar er is nu gewoon laatste les dag bij ons op school oh ja de kantine is ook helemaal verbouwd tot 1 grote dansvloer.. |
Ik heb nog 2 weken.
|
Ik doe geen examen dit jaar. Maar vorig jaar hebben we alle koffie automaten weggehaald (wat de leraren niet leuk vonden :D ) en de school afgesloten zodat iedereen door een deur naar binnen moest en toen nat gespoten werden met waterpistooltjes.
|
Die is bij ons ook vandaag, maar ben nog niet op school geweest.
|
De examenkandidaten zijn als cowboys verkleed.
|
ik had vorig jaar 'jaren 60' als thema, wel afgezaagd.
|
Ik heb gisteren mijn laatste lesdag gehad, voor zover ik de school binnenkon. Het vmbo hadden alle poorten dichtgegooid en toen we eenmaal binnen waren, stond ons nog een stunt te wachten in het teken van de riddertijd.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |