![]() |
welke scene uit een film zou je wel in t echt mee willen maken?
zo had ik laatst iets bedacht
maar kweet niet meer wat was wel iets uit pulp fiction :) |
ik zou uit de lord of the rings wel eens rond willen lopen in het elvenland en in de gouw. Het lijken me hele mooie werelden. Er worden niet echt bijzondere scenes gespeeld maar het lijkt me wel erg mooi. Ook zou ik de kroning van de teruggekomen koning in de lotr wel eens willen zien (ben zn naam ff kwijt).
|
de gang bang scéne uit cum sluts 14...
|
The scène in the House of Blue Leaves uit Kill Bill vol. 1: de afslachting van O-Ren Ishii en de Crazy 88. Ik vraag me af of het bloed er in het echt ook zo grappig uitspuit .
Alleen, als IK daar had gestaan in plaats van the Bride, zou ik waarschijnlijk zelf ledemaatloos/gescalpeerd door het leven gaan. :p |
Die trainingsscenes van Neo in the Matrix (deel 1).
|
the gladiator als de prinses die met Russel Crowe mag zoenen :)
|
ik voorspel veel 15 jarige meisjes en scenes met orlando bloom ...
|
ik heb altijd al met de Ewoks in een boomhut willen zitten...
|
Citaat:
|
Vroeger wilde ik altijd die van Jack en Rose, in Titanic. Heel erg verleden tijd. Ik kan nu even niks bedenken.
|
dan zou ik er niets op tegen hebben Orlando Bloom te spelen...
|
Citaat:
|
Hm, een of andere romantische scène.. Maar ik kan nergens opkomen. :bloos:
|
Ik zou Jet willen zijn in Ja zuster nee zuster wanneer Gerrit haarzoent!! :p
|
De gedelete scene uit High Fidelity waar Rob een enorme bak platen krijgt aangeboden voor 50 dollar (of minder) van een vrouw die kwaad is op haar ex-man.
En ik zou ze dan natuurlijk wel aannemen, want mij kan het geen reet schelen dat ik een andere muziekliefhebber ermee kwets. |
Ik als Mr. Purple die er met de buit vandoor gaat :cool:
|
Citaat:
maar dan niet als hij dan als elf een beetje op trollen loopt in te hakken hè |
Ehhh, misschien zou ik die blinde wel willen zijn uit amelie, die ze zo door de straten meeneemt.
|
Heel Back to the Future ook goed?
|
Citaat:
|
Citaat:
juhjuhjuh! |
ieder scene uit een film, maakt niet uit welke, waarin de persoon in kwestie de eigenaar wordt van een gigantische som geld (minstens 1 miljard dollar). (y)
|
* De rol van Juliette Binoche in Chocolat. En de scene waarin ze met Johnny kust natuurlijk :)
* Julia Stiles in 'Ten things I hate about you', tijdens het paintballen. * Heather Graham (toch?) in From Hell als ze met Johnny kust. * In Love Actually de rol van 'Chubby Girl' als ze met Hugh Grant kust. :o :cool: |
Terminator in T2 - Judgement Day, als ie met z'n minigun voor dat leger politiefiguren staat, hehe. :cool:
|
Citaat:
|
Troy - Vechtscene wanneer de Trojanen het strand van de grieken aanvallen, dit nadat ik teruggekomen ben van die naaktscene van bratt pitt :p
|
Dat stukje dat Bruce god tegenkom in Bruce Almighty.
|
Ik zou the Boondock Saints wel een maffia baas willen zien neerknallen :cool:
|
de scene uit Crouching Tiger,Hidden Dragon dat die Li Mu Bai en dat meisje door de bomen vliegen.
|
ik zou wel in een scene willen zitten van resevoir dogs of pulp fiction. en dan zo'n scene waarover de dialoog over helemaal nix gaat, bijvoorbeeld in resevoir dogs met mr. Pink( Steve Buscemi) die uitlegde waarom je geef fooi hoeft te geven of met Jules Winfield ( Samual L. Jackson ) van Pulp Fiction en dan over culturen lullen dat is echt master want het gaat eigenlijk helemaal nergens over
|
één of andere vechtscene uit Kill Bill 2... Ik wil dan het liefst het oog bij die vrouw-met-het-lapje-voor-haar oog eruit rukken!! :eek:
|
een afslacht-scène uit Kill Bill 1 :o
|
De eindscene van Pulp Fiction. ''Who is the shephard ?''
of de hele truman show. Als acteur in het stadje van Truman :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cruel intentions
Eerst die ene scene van Sarah Michelle Geller met Ryan Philippe, daarna die van haar met Reese Witherspoon :bloos: Uiteraard ben ik dan Sarah :cool: |
notting hill, wanneer julia roberts hugh grant aan de kant heeft gezet, en hij tijdens haar laatste persconferentie in Engeland haar toch terugwint.
en nog wel meer, maaar daar kom ik even niet op. |
Citaat:
Nominatie: briljantste reply 2004. |
Lucia y el sexo, een van de mooie scenes... of alle mooie scenes... lekker van de omgeving en de sfeer genieten :) Heerlijk.
|
Citaat:
"what do you fear, my lady?" "a cage, to stay behing bars until use and old age accpet them and all chance of Valar has gone beyond recall of desire" of het moment dat de ring vernietigd wordt en die toren instort |
De eindafrekeningsscènes in The Godfather I, in de rol van Clemenza.
|
alle films met Bruce Willis :) die is zooooo lekkerrrrr
|
De eindscène van There's Something About Mary, de scène in The Matrix Reloaded waar Neo Persephone kust en ik zou wel graag één van de X-Men willen spelen.
|
Citaat:
Wat X-Men betreft vraag ik me af hoe Remy LeBau in de film gaat zijn... Want kom op, in de strip-/tekenfilmserie was'ie wel de coolste, accentje, ego, all that cal. Maar kunnen ze dat ook ophouden in de film... Ik zou graag die scene in/op die flat uit Requiem for a Dream willen spelen, dat ze zo ongelooflijk mooi op een flatgebouw vliegtuigjes over de stad staan te gooien, hij en zijn vriendinnetje. En uit Dead Poets Society zou ik de lessen van Keating (Williams) wel mee willen maken. |
Citaat:
En wat Gambit betreft: ik denk dat ze hem wel zo neer kunnen zetten als in de tekenfilmserie. Hij was inderdaad de coolste, nu moeten ze alleen nog een goede acteur voor hem vinden. :) |
Ik zou wel in Malkovich's hoofd willen kruipen :cool:
|
Citaat:
En de acteur die de stunts voor Nightcrawler deed in X-Men 2 gaat naar alle waarschijnlijkheid Gambit spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
On topic: de sniperscène in Full Metal Jacket is ook koel, lekker yankees afknallen. |
de jongen in 'About Adam', heel lachen film, die gast Adam gaat constant vreemd omdat hij 'mensen wil geven wat ze van hem verlangen', hij trouwt maar hij heeft het ondertussen wel met de twee zussen van de bruid gedaan :D
hij liegt over alles, maar de bruid komt er niet achter, leuk leven eh |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |