![]() |
Heb je wel eens stiekem in een 'wat luister je' topic gelogen over wat je luisterde?
Dit zou best wel eens onthullend kunnen worden.
|
Ik zou sowieso nooit Metallica zeggen, maar nee.
|
brieseis je luistert gewoon metallica, niet ook in dit topic gaan liegen nou. ;)
ontopic; luistertopic schmuistertopic |
Nou nee...
|
ja, ik zeg altijd dat ik hele underground muziek luister (waarvan ik de namen uit oudere luistertopics haal), maar eigenlijk luister ik alleen maar Frans Bauer
dat word hier toch niet gewaardeerd :( |
Citaat:
|
Kan iemand mij het nut uitleggen van een luistertopic?
|
Citaat:
ontopic: ik heb wel eens een nummer gepost die na het nummer kwam dat ik op dat moment op had staan.... punish me, i'm a naughty boy |
Dat verklaart een hoop. :)
Al komt het op mij vaak over als 'kijk mij eens hip zijn door mijn hippe muziekkeuze die iedereen hip vindt' (benadrukt door 20 keer hetzelfde nummer te posten) of 'kijk mij eens onbekende bands kennen' :cool: |
niet dan?
|
volgens mij liegt mark b de boel ook bij elkaar
|
Citaat:
|
Wel eens ja.
Maar dat zat dan zo. Het nummer was bijna klaar op het moment van typen, en op het moment van posten selecteerde Winamp alweer een nieuwe. Eigenlijk niet dus. Who cares anyway? |
Citaat:
|
Citaat:
|
kom op man waarom zou je daar nou weer voor liegen? tenzij je je schaamt voor je muziek smaak, ik niet ik zeg het gewoon het boeit me niet wat de trancers onder ons van mijn muziek vinden.
|
Citaat:
|
Als ik het luistertopic zie, zet ik snel winamp aan om ook mee te kunnen doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteraard, ik moet aan mijn image denken natuurlijk.
|
hahah wat een kuttopic trouwens... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
domme ik. hoe kán ik zoiets denken? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
spreekt hier iemand die dit regelmatig doet..? :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kom hier om nieuwe vrienden te maken. maar blijkbaar val ik niet erg in de smaak. :( |
misschien moet je naar de sectie 'Contact gezocht'
|
of nog beter: vraag en aanbod!
|
Citaat:
op deze manier niet. D'r zijn best nummers die ik ontzettend gaaf vindt, en dan post ik die inderdaad misschien wel vaker. Met het idee van......"hey, download dit ook eens ff". Als ik stoer wil doen met 'onbekende bands' dan sluit ik me wel aan bij de e.o. |
Citaat:
Of is dat niet hot meer? :( Lon, spijker me eens bij op hippe muziekgebied? |
Citaat:
grappig. Ik geloof overigens best dat lang niet iedereen zo is. Het was maar een gedachte. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind je wel cool hoor cottonmouth.
|
Citaat:
|
nee
nog nooit :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt bonuspunten vergaard met de opmerking 'Kan iemand mij het nut uitleggen van een luistertopic?'.
|
Citaat:
|
is je naam van cottonmouth kings?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook hoor, daar niet van. :D Al heb ik eerlijk gezegd geen idee wat op dit moment het toppunt van hipheid wordt gevonden. |
Citaat:
Tja. |
Citaat:
:bloos: http://www.ijlen.nl/forum/images/smiles/icon23.gifhttp://www.ijlen.nl/forum/images/smiles/tong.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |