![]() |
gtst [11]
alweer een nieuwe
|
ja :P
|
ik begon nick net sympathiek te vinden :|
|
Vreemd einde, ja.
|
Ludo was gister wel goed bezig. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Nick echt cool :cool:
Hij is net zo'n type als Ludo, Bowien en Frits. Een slechterik, die het op een of andere manier toch geweldig maakt om naar te kijken. |
Citaat:
|
erg surprising dat ie opeens een mes op Moris zijn keel zet...:s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^Nee, niet echt. Ludo heeft Yasmin door. Stefano heeft Yasmin juist niet meer door. En Milan en Sjors gingen dansen.
|
Jammer dat Nick toch zo'n eikel blijkt te zijn, kan me voorstellen dat je het echt zat wordt als iemand je zoooo afzeikt maar jammer van dat mes....begon hem ook net aardig te vinden... :mad:
|
Citaat:
|
Denk dat Martine dan ook wel in het rijtje thuis hoort........
|
Ik hoop echt dat ze martine doorkrijgen...
en stomme stefano, hoe naief kun je zijn... janine overdrijft wel een beetje vind ik... en waaorm zegt morris het niet gewoon? hij is toch altijd zo stoer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij heeft het wel tegen Milan gezegd, maar wat gaat die doen :confused: |
Misschien worden Morris en Milan nog wel eens maatjes als ze zich samen tegen Nick gaan opzetten? :o Je weet maar nooit in GTST...
Spoiler
Wat slechterikken om leuk naar te kijken vind ik eigenlijk Martine en Ludo leuker om naar te kijken dan Nick, maja dat zijn persoonlijke smaken... |
|
Citaat:
http://live.quizilla.com/user_images...igisabella.jpg (y) (y) |
Citaat:
|
Ik vond Sjors er juist erg leuk uitzien, nadat ze met Milan was gaan 'shoppen' (bij mij thuis heet dat nog steeds gewoon 'winkelen').
Dat verhaal rond Il Figlio wordt steeds beter. Leuk om te zien dat Stefano en Ludo echt elkaars tegenpolen zijn. Ludo is veel realistischer dan Stefano. Die is veel te naïef. Ray is gewoon té grappig! Eerst in De Rozenboom met Martine en daarna aan de telefoon: "Dat is heel mooi, Rolf. Dan mag je nu fijn naar huis komen lopen. En morgenvroeg kun je op zoek naar een nieuw baantje." :D (y) |
Citaat:
|
Ik hoop dat gtst gauw leuker word. Ik erger me nu zo aan de karakters; Morris, Milan, Sjors, Yasmin, Isabella. Die verhaallijn Martine, Yasmin, Isabella versus Ludo vind ik zwaar irritant. Waarom kijk ik eigenlijk nog? :)
|
Citaat:
|
Was Isabella echt zwanger?! En van wie dan? Wha ze speelt echt zo goed als ze 'doordraait'!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Isabella was nét zo lief... en nou... :s Ray is the man! :cool: Valerie: "Hij keek naar Robert!" Oh God... :rolleyes: En toen lag Sil wéér in het ziekenhuis.... :D |
Citaat:
Wat vind je dan zo lekker aan haar ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie zet er ook zo'n giga vaas naast een box :rolleyes:
|
Citaat:
Tja, hoe leg je zoiets uit? Ook het karakter van Sjors maakt haar leuk. Lief, zacht, aardig... :) Maar nou heb je mijn vraag nog niet beantwoord: wat maakt haar DUF volgens jou? |
Citaat:
en haar figuur vind ik echt niet bijzonder mooi gewoon een meisje met maat 38. |
Citaat:
En in haar rol ís ze ook zielig. Gore Nick! |
Ze heeft geen sex-appeal zoals Isabella :cool:
& nu ontopic voordat we gezeik krijgen ;) |
Citaat:
En ik vind Isabella juist lelijk (die moedervlek in d'r gezicht, dat bleke huidje, die haarkleur..) en Sjors wel knap. Ze heeft iets onschuldigs waar veel mannen denk ik wel op vallen. |
Citaat:
@ *Squarelty*: Ik irriteer me ook aan een hoop dingen die erin gebeuren, maar ik vind het lekker ontspannend om het te kijken. :) |
Citaat:
Onschuldig...ja!! En wat denken we hier van Jeanine? (y) |
Citaat:
|
Jeanine is mooi, beetje tuttig maar wel :cool:
|
Citaat:
|
Isabella? KNAP?? OMFG... hahaha..... maken verschillen
Sjors is inderdaad een stuk knapper en Charlie is HOT!! hihi.. Ben benieuwd hoe het met Sil gaat aflopen. Hoop dat hij niet dood gaat. Dat zou jammer zijn ,want dan wordt er weer zomaar een verhaallijn afgekapt. Ik ben echt wel nieuwsgierig naar de motivatie van de rechter om Sil aan iemand toe te wijzen. Hihi..... Nick is cool. Ik begon gewoon echt in hem te geloven weet je, hij bracht het allemaal zo overtuigend en ik begon Sjors echt al een beetje als aanstelster te zien. Maar nu..... arme Sjors.. Nick is echt een smeerlap die vet goed kan acteren. APPLAUS!! Maar hij moet wle lief blijven voor charlie. Met Morris mag hij kloten maar met haar niet. :D I love GTST...... :bloos: |
http://members.lycos.nl/gtstlovers/hpbimg/sjorss.jpg
lekker ding :rolleyes: http://www.glamago.com/vip/vic275/im.../pic56-H-L.jpg http://www.glamago.com/vip/vic275/im.../pic47-V-L.jpg :cool: I rest my case ! |
Damn, Valerie wordt echt heel irritant! En wat een domme actie van Robert om Dennis een duw te geven. Laat ze allebei mooi oprotten en dat lijk alleen met dat kind laten :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |