![]() |
Memory stick
Hallo ik wil graag zo'n handige USB Pendrive ( 't sleutelhanger idee), maar ik wil er graag niet zoveel geld voor uitgeven. Welke is aan te raden?
|
In de mediamarkt hadden ze laatst 16MB USB pennetjes voor 10 euro.
voor een 128 MB betaal je toch nog wel 60 euro Ga anders naar sites van webshops om te kijken wat ze ervoor vragen. |
Als je er een koopt, neem dan eentje van een goed merk óf zorg dat je goeie garantie hebt. Die dingen (vooral de slechtere merken) kunnen niet veel hebben.
Ik heb er 2 van Sweex gehad en zijn allebei kapot gegaan na een paar weken. Daarna eentje van Dane-Elec gekocht en daar heb ik al maandenlang plezier van. |
dure zooi, en zo'n ding van 10 euro kun je bijna niks op kwijt.
maar ja wel handig, maar voor die prijzen heb ik dan liever een rewritable bij me |
je hebt ook vaak lokaal admin rechten nodig hebt om zo'n USB stick te kunnen gebruiken aangezien je hardware toevoegt aan de configuratie. :(
|
Citaat:
|
Vaag :confused: Wij kunnen zo alle pendrives en externe schijven erin proppen en het werkt. En drivers installeer je toch zelf.
|
Ik heb afgelopen donderdag een SanDisc 256MB (SanDisc Cruzer Mini 256MB) gekocht voor 55 euro ofzo. 256MB kost meestal tussen de 80 en de 100 euro. Akelig veel dus. Die 55 euro was daarom wel een redelijke prijs.
Ik heb 'm overigens bij de Office Centre gekocht. Was in de aanbieding. Misschien is die aanbieding deze week ook nog (weet ik niet). En misschien zit er een filiaal daarvan bij jou in de buurt. Kun je er daar eentje halen. SanDisc is voor zover ik weet een goed merk als 't op memory-zaken aankomt. (Bekend merk van o.a flashcards voor digitale camera's e.d.). |
MemoryStick is een Sony-only vorm van flashgeheugen. Wat jij bedoelt is een USB Pendrive (ook wel USB key of Flash Memory Pen genoemd), ik heb je post even aangepast. :)
Ik zelf heb een 32MB USB1.1 Pendrive voor €12,50 :cool: |
Citaat:
|
Win2k kan solid state hardeschijven via USB direkt aanspreken hoor. Dus misschien heb je een vreemde pendrive ofzo.
|
|
Citaat:
|
€35 voor 128MB zou moeten lukken. :)
|
Bij de MyCOm hadden ze voor 40,- een 128 memory stick pen (Ja, een pen..)
|
Kijk eens op www.informatique.nl > randapparatuur > USB acc. > USB opslag. Dane-Elec 64MB USB 2.0 Pendrive voor €28 en de 128MB versie voor €39.
|
128 mb van een merkloos iets maar wel fm radio en mp3 functie voor 90 euro in modern electronics (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |