![]() |
CE Engels
Ik heb maar een vraagje maar er was nog geen topic over Engels dus dan maar een algemene.
Mijn vraag: krijg je bij Engels eigenlijk ook open vragen zoals bij Frans 1,2 en Duits 1,2 op het CE of zijn het allemaal meerkeuze vragen? Ik heb eigenlijk nog nooit meerkeuzevragen in een oefenexamen Engels gezien dus vandaar dat ik het vraag. |
zelfde als bij frans en duits ;) meerkeuzen en open vragen (meer meerkeuze dan open)
|
Citaat:
Engels bestaat ongeveer voor 70 - 85% uit meerkeuze en voor de rest uit openvragen... |
meerkeuze én open vragen... en die open vragen moet je beantwoorden in het Nederlands..
|
Lijkt me zeer sterk dat er in oefenopgaves geen meerkeuzevragen staan... 90 % van het CSE bestaat uit meerkeuzevragen. En die open vragen die je krijgt zijn meestal een eitje.
|
ik heb nu 2 oefenexamens gemaakt, en ik denk dat van de ongeveer 50 vragen er een stuk of 7 open zijn... zijn ook meer punten waard.
In principe altijd nederlands antwoorden idd, tenzij anders vermeld ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nahja, CE Engels. Kun je gewoon 0 voor doen. Het enige probleem is misschien de tijd, je moet toch flink wat korte tekstjes maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan niet wachten op het Engels examen. Ik sta nu een 9 en hoop dat die teksten ook goed gaan... kheb ze altijd al belachelijk makkelijk gevonden :D
|
Citaat:
|
ik vind et altijd heel moeilijk en ik moet een 5,6 halen...
|
Met oefenen haal ik steeds een krappe 6. En ik wil zo graag een 6.5 halen :( (dan wordt het afgerond een 7).
|
Citaat:
|
De resultaten van de oefenexamens Engels die ik op school heb gemaakt, incl. tijdsdruk e.d., verschillen nogal, maar ik zie het wel positief tegemoet. :) Heb 1x een 8,1 en 1x een 6,9 gehaald voor een oefenexamen, de rest weet ik niet precies meer maar zat in de 7, dus ja, dat zal wel lukken.
Ik moet overigens een 3,8 halen voor een 6, maar wil eigenlijk een 8 :bloos: dus dan moet ik een 7,8 halen. (Al denk ik dat dat wel een beetje overdreven is. :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wist het :D
|
Citaat:
|
Ik moet een 5,4 halen, iemand al geoefend met examens, moeilijk?
Ben normaal niet superslecht maar ook niet echt goed dus tsja weet et niet. Moet het toch halen, want nederlands ben ik ook al niet zo zeker van :| |
Citaat:
|
mag je nu wel of niet je antwoorden op het opgaveboekje zetten om dan thuis te controleren ????
|
ach, voor engels moet ik een 3,5 halen, dus daar ga ik me niet meer druk om maken... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik moet een 5,3 halen. En ik heb tot nu toe 1 examentje engels gemaakt en had een 4,9. En dat kwam dus omdat de norm maar 0,4 was!!! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het goed is zijn ze nog niet te downloaden hoor... :s
Ik moet een 5.5 halen (dan sta ik een 6). Ben nooit echt goed geweest in Engels, vorig jaar kon ik m'n cijfer nog ophalen door literatuurdingetjes die voor Engels telden en door woordjes te leren en daar dan een 10 voor te halen. Maar dit jaar :s. Ik ga maar snel oefenen.... |
Tuurlijk zijn de antwoordbladen nog niet te downloaden, dan haalt toch iedereen een 10!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar waar zijn die antwoordinvulbladen te vinden dan? :s |
Citaat:
|
Citaat:
Andere antwoordbladen (andere taal, niveau) staan hier . |
Engels maak ik me het minst zorgen over. Ik moet een 2,6 halen en bij het oefenen had ik constant tussen de 6,5 en de 8.
Op internet kun je laten berekenen hoeveel punten je moet hebben en bij de lastigste normering moet ik 15 van de 51 punten halen :D |
ik moet minimaal een 4 halen op m'n engels examen..
maar tog ben ik bang dat 't niet gaat lukken.. ik weet ook niet of ik nog ga oefenen.. heb ik bij frans niet gedaan en op frans heb ik tussen de 7,7 en 9,1.. dus misschien brengt het wel geluk :p |
Citaat:
|
Citaat:
>> antwoorden >> examens 1e ronde >> vwo nieuwe stijl >> engels >> cijfer berekenen |
Ik ga voor een 9,6.
Beetje dom geweest tijdens m'n SE's, moet ik nu goed maken. |
ik voorzie geen problemen voor dit examen. voor het proefexamen dat we in de les hadden gemaakt had ik een 7,5. :D ik maak me meer zorgen om wiskunde. :|
|
Citaat:
|
Ik zie er best wel tegenop en ik moet een 5.2 halen en ik heb nog nooit een voldoende gehaald voor een tekst geloof ik. Ik kan nu wel als een idioot nog gaan oefenen maar bij Duits heb ik anderhalve maand lang teksten geoefend en toen haalde ik ook een 5 terwijl ik er bij Frans veel relaxter mee omging en toen ineens een 7.3 haalde dus ik ga dat nu ook niet meer doen. Dat wordt anders maar mijn her, jammer dan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |