![]() |
Opnieuw met mn ex...
Iets minder dan een jaartje terug maakte mijn ex het uit (naar mijn idee omdat ik teveel naar haar toe belde omdat alle initiatieven naar mijn idee van mijn kant moesten komen. Ze is namelijk nogal verlegen) Na een half jaartje kwam ik erachter dat ze me toch wel weer terug wou, maar daar deed ze niet veel moeite voor mijn kant op. Ik hoorde het vooral via anderen maar de tekens waren opzich duidelijk. Nu heeft ze eindelijk gezegd dat ze nog/weer van me houdt, via msn dan, maar sindsdien, nu al tien dagen laat ze juist weer helemaal niks horen.
Ik ga nu weliswaar geen stappen in haar richting zetten omdat zij degene is die het heeft uitgemaakt en ze toch wel even in mijn ogen duidelijk moet maken dat ze er moeite voor wil doen, maar ik vraag me af of dit wel zo'n goede zet is. Moet ik nog stappen aan haar richting zetten of is het inderdaad goed om haar even af te wachten? |
Hangt er helemaal vanaf wat je zelf wil. :)
|
Je vindt haar dus nog wel leuk?
|
Niks doen , wacht maar totdat ze het wel zelf duidelijk aangeeft , anders ben je toch weer degene die moeite doet ...zo wordt het voor haar weer makkelijk gemaakt ...
|
Ik vind haar inderdaad nog steeds leuk en ik wil haar bij wijze van spreken eergisteren al bij me hebben, maar zo leert ze het inderdaad nooit volgens mij...
Maar het probleem is dus dat ze zo verlegen is. Ik heb haar gister nog op school gezien omdat ik mijn cijferlijst voor mn examens op moest halen, maar inderdaad dus alleen maar 'gezien' en niet gesproken. (nou is het wel zo dat ik het buiten school wil houden omdat ik niet wil dat men er weer mee gaat bemoeien, de kinderachtige pubers) maartoch... |
Citaat:
maar dan iets minder bot:D |
Ik ben zelf ook heel verlegen geweest met m'n ex en dat kwam ook meer van zijn kant dan van de mijne, maar ik gaf wel gigantisch om hem, ik kon er gewoon niks aan doen.
kun je er niet gewoon es met haar over gaan praten? Vraag d'r uit, ga wat eten of weettikveel, zodat je over een aantal dingen kunt praten, en dan verder 'beslissen' oid. als zij gezegd heeft dat zij ook nog om jou geeft dan kun je het uiteraard nog proberen |
Citaat:
|
Ik zou wachten tot zij iets onderneemt.
|
Nooit een ex terugnemen...Hoe moeilijk het ook is! :(
|
Als je haar terug wil, of in ieder geval die mogelijkheid open houdt, dan zou ik wel iets doen. Maar er moet ook wel wat aan haar overgelaten worden. Mail haar en vraag d'r uit, maar laat van haar afhangen wanneer en waar of zoiets.
Maar ik vraag me af of je dat wel moet doen. Jullie hebben nu nog niet eens weer een relatie, en dezelfde problemen zijn alweer begonnen. Namelijk dat zij geen initiatief neemt en te verlegen voor jou is. Je houdt dan wel van haar, maar zo gaat het nog steeds niet werken. Maargoed, dat vroeg je niet. |
Citaat:
|
je merkt het vanzelf wel.
maar als je het echt wil kun je er best over praten. ze is geen boeman |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |