![]() |
the bold and the beautiful
Wie kijkt er hier the bold and the beautiful?? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ja ik wel en idd die rolleyes?!
|
Ik volg het wel (soms) Is wel leuk, maar je moet niet te lang kijken want in the B&B is er van alles mogelijk en gaat iedereen met iedereen. Het verbaast mij niks als Brooke straks een kind heeft van haar zoon :s
|
Ik kijk het zo af en toe, maar niet te vaak, want de tijd gaat daar zooooo langzaam, word ik af en toe gewoon moe van hehe. Dus kijk het zo maar af en toe :)
|
Mn moeder kijkt t soms. En soms kijk ik dan mee.
Wil Amber nou wat met Deacon, of niet? |
Keek het vroeger weleens met mijn moeder mee, maar ben nu al helemaal uit het verhaal....
|
ja, al zo lang als ik kan herinneren, met een tussenpauze van ongeveer een jaar (rond de tijd dat Becky doodging). Mja het werkt verslavend :o
|
Ja! Alleen kijk ik het niet elke dag. De tijd gaat nogal sloom en door de info in de tvgids kan je wel een paar afleveringen missen. :p Kijk het al ongeveer 3 jaar. In het begin echt elke dag. Maar nu eigenlijk alleen wanneer in toevallig voor de tv zit. Ik lees wel dus die info in de tvgids. :)
Ik vind het leuker dan GTST (y) |
ik kijk het altijd:o ik ben verslaafd en ik ben een trouwe fan :o
|
Citaat:
|
ik heb het bijna een jaar gevolgd. Inmiddels ben ik afgekickt van zowel the bold als van ATWT.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Brooke gaat vreemd met Deacon:o
Tenminste ooit:) |
Citaat:
|
Ik niet; ik walg van soaps.
Dit betekent niet dat ik vind dat ze afgeschaft moeten worden ofzo. Een hoop mensen beleven er plezier aan (o.a. mijn oma die gek is op "bjoettefol" zoals zij het noemt) en ik gun het ze van harte. :) (y) |
Citaat:
|
HAD DAT NIET GEZEGD! :D :mad:
ja ach-idreen had t kunnen wete-maar kdenk niet dat brooke iets met deacon krijgt->wel met ridge-->of iig er gaat IETS gebeuren met die 2 :D hoe zit t trouwens nu met die stephanie en masudumo ofzo ( grote gast ) laatst toen ik keek waren die 2 aan t huggen en kwam eric binnen :D |
Heel soms, maar na 3 weken niets gezien te hebben mis je nog niks.
|
ja ok.das wel zo
maar als je t een tijdje volgt wil je wel weten (ik dan iig) wat r is gebeurd in de 4 weke dat je op vak bent geweest ofzo.of niet?? :) |
ik kijk het heel soms, het duurt dan niet lang voor je erin komt, er gebeurd heel weinig nieuws.
|
Citaat:
|
Ik kijk , maar ATWT is leuker!! Deacon is sexy :p
|
atwt heeft ook zn ding- t duurt een hele uur ipv van een half- alleen kvind t verhaal minder sappig en soms te flauw. een keer was r n aflevering met de geest van die overlede vriend van molly (ben naam WEER vergeten) en daarvoor een aflevering met de geest van de ex van de vriend van molly :P TBATB heeft van die wause love traingle-rectangle en groter affair verhale ( brooke :D (y) ) en amber met r baby wissel truk-ik kijk ze meestal allebei daar niet van-kvind TBATB alleen nEt wat leuker
weet iemand trouwens of er van die season dvd box sets te koop zijn ?? :rolleyes: |
ow die rolleyeyes had niks te betekenen
maar ik kijk het altijd en ik vroeg me af wie nog meer?? |
Spoiler
|
goh-DAT had ik ECHT NIET zien aankomen :D de geschiedenis herhaalt zich
|
Spoiler
k vind het niet echt iets het is iets dat je kan volgen zonder je ervoor in te spannen ofzo niks bijzonders vond laatst wel een leuk stukje toen stepanie terugkwam en dat brooke dacht dat ze ridge was. kijk het alleen als ik niks niks beters te doen heb |
Huup Huup Huup, Bold truc :|
|
iemand nog gekekn dan vandag?
|
eerste kwartier gemist, dat probeer ik morgen om 1200 in te halen :)
|
ja en om 830 nog eerst TBATB met ontbijt
|
oops-ATWT bdoel ik
|
hmm ik heb even op zo'n Amerikaanse site gekeken, er gaat idd nog heel wat leuks gebeuren :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
In deze week zitten we in Nederland nu, op de website is dat 5 november 2001. |
Hmm ik vind the bold nu eigenlijk best wel goed :D
Wauw voor het eerst sinds lange tijd dat ik er echt met plezier naar kijk :p Echt geweldig tussen Rick en Ridge :D |
Citaat:
|
Nee, ik kijk dat niet.
|
Ik, maar niet meer zo intensief als vroeger. Ik vind het tegenwoordig niet zo heel erg boeiend meer.
|
the bold is wel spannend hoor op dit moment:o
|
Ik ben echt verslaafd aan de bold. Kijk et altijd.
|
Tegenwoordig kijk ik het niet meer.. vroegah keek mn mams het altijd, en toen keek ik mee, voordat ik naar school ging.
|
Hmmm tis nu best mooi (y)
Kijk er nog steeds elke dag naar :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik niet
|
Ik kijk het, vind het echt waanzinnig goed geacteerd!!! :eek: :p
|
Ik niet..k vind soaps afschuwelijk :P :D