![]() |
[Fitness]Loopband.
Ik heb nu 'n 3-tal keer op de loopband gejogd, maar telkens ik er vanaf sprong, werd ik enorm duizelig en draaide de hele fitnesszaal. Nog mensen die met dat fenomeen bekend zijn en die misschien oplossingen weten? :o
PS: ik wist niet of ik 't hier of op L&G zou plaatsen, maar aangezien ik hier al vaker gerelateerde topics zag staan, plaatste ik 'm maar hier. :o |
Nooit last van gehad.
Maar je moet t wel afbouwen he. Ik liep bijv. 24 km/h op zo'n band en dan moet je t wel afbouwen, naar 20, 16, 12, 8 enz. anders kan je idd duizelig worden |
Ik ben wel eens duizelig geweest bij een ander apparaat maar je moet het idd wat afbouwen.
Doe je dit in fitnesscentrum trouwens? Zoja vraag het daar anders ook eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Sorry dan weet ik niet hoe je aan die duizeligheid komt |
Citaat:
met moeite haalde ik 12 |
Als ik twee minuten 16 p/u loop ben ik kapot. En ik heb een goede conditie, al zal dat moeilijk te geloven zijn voor sommigen. :p
|
Citaat:
|
Goede conditie en zelfde snelheid is niet hetzelfde. Je kan lang 17 lopen en kort 24.
Zo'n atletiekloper loopt miss wel 30 dus wrom zou ik geen 24 kunnen lopen. (boeit me niet wie me gelooft, maar t was wel zo :)) |
Da's normaal, dit komt omdat je lichaam denkt vooruit te lopen, terwijl je zegmaar niet van je plaats komt. Als je dan van de band afstapt, moet je lichaam weer wennen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet gewoon wat minder pils drinken. :o
|
Ik werd ook wel eens een beetje duizelig ja als ik eraf kwam. Gewoon na verloop van tijd niet meer gedaan, hehe. :D Ging ik fitnessen om conditie op te krikken, nu zit ik alleen nog maar kracht te doen :D
|
25 km/uur voor 30 seconden, maar dat is voor mafkezen... Als je 1 misstap maakt op zo'n ding dan lig je 2 meter verder met je kin op de loopband nog net. Gewoon 12 km/uur voor 10 minuutjes is perfect voor de conditie. Alleen loopbanden zijn slecht voor de knieen en enkels.
Mark :cool: |
Citaat:
Alleen kreeg ik de laatste keer enorme rugpijn, maar ik denk dat dat aan iets anders lag. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |