![]() |
The Bees
|
-----------> meest gare bandnamen topic
|
ik zie ze wel op werchter(Y)
|
wijze website
|
staat nog op mn downloadlijstje.
|
Ik ken het niet. Wat is het voor iets?
|
kan het zijn dat ik daar vroeger in die goeie ouwe tijd nog een loladamusica-aflevering over heb gezien? van die jongens in een verzakt studioschuurtje in een of ander verlaten weiland, was wel leuk trouwens.
|
Citaat:
|
Kanshebber voor Lowlands, zie ze ook nog op ander festival.
|
Ze staan ook op Metropolis.
|
Citaat:
hele luchtige nummers, wel leuk sfeertje geen idee hoe ik het moet omschrijven hierr doet iemand het heel slecht voorr mij: "One of the best gems i've heard in a hott minute. A perfect soundtrack for almost any occassion. in fact this is perhaps one of the only cd's i can listen straight through and not be tempted to advance to the next disc. The production here is unique, and clean as ever. lyrics are tight, beats are on the slower tip. It's a soft parade with the beach boys on some next level ish. Oh and did i mention the artwork is really weird too? way misleading cover art, but yet it works so well. Give these cats a whirl, you won't be disapointed." |
Citaat:
Ik kan het me niet heel goed meer herinneren maar het is iig wel vrolijke muziek:). Een vriendin van mij was er destijds helemaal gek van. |
video ziet er wel gaaf uit en klinkt ook wel gezellig ik zal het noteren in mn agenda.. maar ik heb dan net hurracane enzo gehad dus ik denk niet dat ik ga..
|
Citaat:
|
poging 1:
Klinkt als een mix van popmuziek dat door de jaren gemaakt is, (licht)harmonieuze samenzang, en vooral op het vorige album veel bob marley invloeden, supermellow, en richting britpop(ala blur). |
Citaat:
dload tips: punchbag angry man (of men?) |
Citaat:
sunshine was hun eerst single, ook een dl tip |
watvoor muziek is het?
|
lees het topic en dload wat (y)
lekker luchtig |
Citaat:
|
mmm als het met hepcat vergeleken wordt is het niet mijn ding. Reggea is ook niet mijn ding.
|
het is niet echt reggea, er zitten een paaarr nummers op met een reggea ritmetje en blazers. Maar het is vooral luchtige indiepop.
|
het is vet om in het gras te liggen, in de zon met het nummer
Sunshine |
Was best oké hè, in Nijmegen? Geluid was alleen niet optimaal..
|
Ben uiteindelijk niet geweest wegens een gebrek aan zin.
|
oh gemist ja
vergeten |
gezien op metropolis en ik heb het 1 minuut volgehouden (n)
|
Citaat:
Ik vond ze dus echt wel (y) A Minha Menina was live dus echt wel goed :) |
Vriendin van mij was bij een concert afgelopen woensdag(ik weet niet waar) en zij vond het helemaal geweldig. Ik had ze ook wel willen zien maar was weg met school. (ook leuk)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |