![]() |
Mario Winans ft. Enya and ft. P Diddy - I Don't Wanna Know
Wie kent dit nummer en wat vind je ervan?
Ik vind het wel een leuk nummer met die sample van Fugees (of Enya ik weet het niet) en dan zo'n relaxe beat eronder :D |
puff daddy.
|
no shit
|
haha
|
hmm, ik hoorde vanochtend van iemand dat het zooo ongelooflijk kut was dat je de beat hebt van de fugees en dan puff daddy eroverheen aan het lullen
dus ik denk dat ik dit nummer maar kut ga vinden, aangezien me dat inderdaad niks lijkt.... :p |
p.diddy .. zegt genoeg :(
|
Ik vind een nr. zélf wel of niet kut, ga niet luisteren wat anderen er van vinden en het daarom kut vinden ofzo.
Persoonlijk vind ik die Mario Winams wel cool zingen, en dat samen met de Fugees-sample + een lekker beatje vind ik het wel een leuk nummer om te horen. Maarja, origineel is toch beter. :p |
Enya? Pardon? Dat new age-achtige sail away mens?
|
piejapoppadiddy......
Hij is zijn geloofwaardigheid een beetje verloren met die naam. |
Ken ik niet, maar mensen die The Fugees durven te verkrachten moeten dood.
|
Hadden de Fugees er zelf niet voor kunnen kiezen dat hun nummers niet gecoverd mochten worden?
|
Citaat:
|
P.diddy geen zak aan, volgens mij heeft Fugees zelf killing me softly toch echt helemaal gecoverd van een zangeres[naam ben ik even kwijt].
Fugees was ook niet echt geweldig,te over hyped. P.diddy is bekend dat hij bijna alleen maar kan sampelen om een hit te maken zielig figuur. |
Citaat:
oh en ik heb et nummer nog niet gehad, dus ik gok maar iets |
Die sample van Enya soort me mateloos.
Eigenlijk is het gewoon een kutnummer (n) |
tja puffy he
|
Citaat:
|
Ik vind het vreselijk.
|
ik vind het geweldig, goed nummer (y)
|
*Don't be fooled by da rocks that I got, I'm still, I'm still Enya from the block.*
|
dat nummer is al vrij oud
wel grappig alleen die sample kende we al en ik denk dat het succes toch daaraan te danken is |
laat ze is wat nieuws bedenken
|
Roberta flack heet ze, orgineel killing me softly
|
ik vind het een heel erg mooi nummer, maar als ik m wil downloaden bij kazaa, krijg ik zo'n schreeuwerd eronder :rolleyes:
|
ik vind het tan2 goeie musiek...mja...
LaterZAZZ westside S>H>O>R>T>Y |
Citaat:
laterzaz? |
tis al een vrij oud liedje hoor (y)
|
Citaat:
|
Die sample van Enya (of Fugees) weet nit van wie het orgineel is maakt het juist een goed nummer..
|
WAT EEN ONTIEGELIJKE KUTPLAAT ZEG
WORD |
Citaat:
een beetje een geniale tune jatten en daarmee succes krijgen, net zoals de fugees (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een leuk nummer :D
|
En zo ontzettend goed waren de foetsies nou ook weer niet.
|
Ik vind het maar kut allemaal.
|
Ik vind het een heel mooi liedje. P Diddy vind ik wat minder, maar mario winans en enya wel (luister sowiezo wel vaker muziek van enya)
Verder vind ik het verhaal erin eigenlijk ook wel mooi :o |
Citaat:
Word. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |