![]() |
hoe ziet je pyjama eruit?
:)
|
:)
|
pyjamabroeken: donkerrood, grijs, donkerblauw, zwart
pyamashirts: met een tijger, streepjes, gewoon wit, blauw met wat letters |
afwezig
|
M'n onderbroek?
|
lichtblauw met een grote donkerblauwe bloem erop
(nachthemd dan) |
Citaat:
|
ik doe daar niet aan, elk stukje kleding vind ik dan irritant dan duurt het eeuwen voordat ik slaap
|
ik vind pyjama's alleen leuk als je er niet in hoeft te slapen.
Maar ik heb er geen. Vroeger wel altijd trouwens. |
Ik ben vast de enige nerd die in een pyjama slaapt. :o
Edit: ik heb twee blauwe, een grijze en een groen/blauwe. |
ik heb een knalgroene met rode ruitjes en een grijze en een roze :) ik draag pyama's in winter en zomer. Een ode aan de pyama :D
|
Citaat:
|
Citaat:
gaaaaaaaaaaaaaaaatverdamme, uit de grond van mijn hart :| |
Citaat:
|
ik heb een lichtblauwe pyama met broek en shirt met allemaal snoopy's :) . En ik heb nog een gele japon van satijn, maar die zit halverwege de nacht onder mn oksels en dan doe ik hem maar uit :|
|
pyama's
*blauwe katoenen met schaapjes *grijze satijnen met een soort figuurtjes *zwarte satijnen met maantjes en sterren nachthemden *wit met paarse en roze korte mouwen en een paars/roze kameel (heeeeeel oud) *gele met lange mouwen en een schaapje voorop *blauwe met spaghetti bandjes en ook een of ander figuurtje voorop *gebroken wit met rode letters, ook spaghettibandjes *geel/oranje achtig met korte mouwen, en ook ergens een figuurtje *zwart met spaghettibandjes *blauw satijnen met spaghettibandjes Waarom zoveel? Geen idee.. Volgens mij heb ik ook nog niet eens alles :o |
Citaat:
Ontopic: Ik slaap niet in een pyjama. |
Citaat:
|
die ik nu aanheb is geel met rode zoenmondjes erop.
|
Ik slaap nooit in een pyjama. :)
|
Blauw met witte strepen. Don't go calling me a pussy. :mad:
|
Citaat:
|
Donkerblauw.
|
Op dit moment?
Zwarte sokjes (ja, slaap altijd met sokken aan in bed, kan niet tegen koude voeten:)) Baby blauwe pyama broek (lang) en 'n wit tshirt :) |
Pyjama's zijn naar, boxer en mocht het koud zijn een shirt.
|
Met een skelet erop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Boxer + shirt, en in de winter wijde grijze broek.
|
Grijs.
|
Citaat:
|
Ik heb één pyjama, paars met een bloemetje. Verder heb ik nachtjapons, een roze, een van Greenpeace en een paarse. Verder slaap ik in hemdjes.
|
Ik heb 3 pyjama's ofzo, ze zijn een beetje blauw en grijs en zwart enzo, dat soort kleuren zeg maar.
|
Citaat:
|
2 grijs in badstof.
|
t-shirt:)
|
Ik slaap meestal gewoon in een broekje + hemdje (of shirt).
En ik heb een Winnie the Pooh pyama. En een donkerblauwe satijnen. :o |
Ik slaap bijna nooit in een pyjama, maar als ik het wel doe dan is het gewoon een oversized t-shirt.
|
ik heb een pyjama met die kat van Jan, Jans en de kinderen er op en eentje met paddington :bloos: die zijn met broek en dus voor de winter
In de zomer slaap ik in grote t-shirts heel charmant allemaal :o |
T-shirt?
|
Ik slaap in mijn onderbroek.
|
ik heb 3 pyama's: een zwarte met snoopy, een lichtgrijze en een rood met wit gestreepte maat die heeft een korte broek en alleen een hemd
En ik heb 2 nachthemden: een witte met rode en gele bloemetjes en een bijna witte met kant op de cups. |
ik heb een donkerblauwe, een witte met blauwe strepen en een roze met allemaal pink panters erop.
Meestal heb ik alleen de broek aan met een hemdje of een shirtje. Als het heel warm is heb ik een boxer met hemdje of shirtje aan. |
Grijs en heel lang en lekker warm:D
|
Pyama's: lichtblauwe met snoopy, witte met bloemetjes en een witte met streepjes.
Nachthemden: Roze met liefde is, witte met een kat erop, gele met een tijger en een roze met bloemetjes en streepjes |
pyjama's zijn voor heaumeau's
|
Ik slaap in een boxer, en als het echt heel koud is, dan een T-shirt erbij. Ik kan nooit slapen in een piama, vreemd is dat :o
|
winter: een roze-achtige pyjamabroek van de hema en meestal een bigsize tshirt daarop.
zomer: boxershort met hemdje |
In de winter een floddershirt met een lange pyjamabroek, in de zomer alleen een kort broekje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |