![]() |
Lenny Kravitz - Baptism
Zijn album is te downloaden...
reacties? :) |
ik zou 'm wel doen (y)
|
("Who needs guitars? We've got little computer synthesizer thingies!"
Komt dat uit GTA?) |
Ik vind sommige Lenny nummers wel leuk, maar niet leuk genoeg om zn hele album te gaan downen.
|
Citaat:
|
Ik vind het een redelijke CD. Zijn voorgaande albums vond ik wat pakkender, maar dat kan ook komen door het feit dat ik die beter ken. Zal Baptism zeker vaker gaan luister deze periode, vind 'm namelijk wel fijn om examens bij te leren.
|
Citaat:
|
Ik moest er wel ff aan wennen. Maar het is een stap in de goede richting van die rnb-shit die die heeft uitgebracht. Toch krijg ik het idee dat Lenny creatief aan het opdrogen is.
|
zal em wel keer luisteren
|
(y)
|
Ben een beetje Lenny moe, dus ik weet niet of ik em ga luisteren.
|
ik hbe die fotos in de oor een beetje bekeken, hij ziet eruit of ie desperate geil is.
Citaat:
|
Na Circus is ie voor het grote geld gegaan heb ik het idee, dus toen ben ik afgehaakt.
Zijn liedjes op dat album en de albums daarvoor hadden zoveel meer waarde dan de liedjes op 5 en de rest. Helaas. |
ik vind z'n nieuwe single best goed
ben baptism maar eens aan het download, hopelijk is het wat meer dan 5 en lenny. |
boring boring en ook nog eens saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lenny Kravitz begint nu wel erg eentonig en onorigineel te worden zeg.
|
Citaat:
|
zo erg nou ook weer niet
hij heeft wel een paar leuke nummers gehad, maar nu maakt hij echt afschuwelijke muziek, bon jovi maakte altijd al afschuwelijke muziek. |
Citaat:
|
haha
lul zelf niet pophairmetalrock (n) zoutloos ik zeg je/ |
lenny kravits heeft de coolste drummer van de hele wereld
|
Citaat:
|
Ben allang blij dat het softy gedoe een beetje weg is, maar niks kan tippen aan mijn favo album van hem : Mama Said..
|
Zijn oude werk is werkelijkwaar erg mooi, maar die zooi die hij de laatste tijd uitbracht is natuurlijk waardeloos. Baptism heb ik nog niet gehoord maar ik ben benieuwd, in de hoop dat het beter is. Ik ga hem wel zien op Werchter en Pinkpop en ook in de Arena (bij festivals kom ik toch vaak gratis binnen en voor zijn concert ben ik uitgenodigd door een vriend die al twee kaarten had: soort van cadeau :S Hoop dat het een leuk cadeau wordt :roll:)
|
Nou, ik vind het leuk. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |