![]() |
20/06 Jr ewing + oil
te nighttown, rotterdam, 8 euro
blabla van nighttown.nl: Zondag 20 juni in Rock ’n’ Roll Highschool de Noorse post-hardcore van JR Ewing. Enne… Oil komt nog even langs voordat zij dit najaar weer naar Amerika afreizen! JR Ewing startte in de winter van 1998 met de intentie om eens wat anders te doen dan de oldschool, die in hun Noorse scene teveel hoogtij vierde. Het balletje ging al snel rollen, waardoor de band het jaar daarop al een Europese tour deed. Verder speelde het vijftal in de vroege zomer van 2002 een sterke serie shows in Noorwegen, waaronder in het voorprogramma van Turbonegro, waardoor zij hun fanschare explosief zagen groeien. De toekomst ziet er goed uit voor de vijf heren van JR Ewing. Hun album Ride The Paranoia zal gereleased worden op twee labels. In Noorwegen op het nieuwe label Primitive Records en in de rest van Europa en de VS op het Gold Standard Laboratories-label van Omar Rodriguez (At the drive-in, The Mars Volta). Oil bracht vorig jaar haar goed ontvangen EP Electric Tongue uit. De EP bevatte vier nieuwe nummers plus een cover van de Nederlandse band Deadstoolpigeon. In september en oktober van 2003 deed Oil samen met Feverdream en Oil een succesvolle Nederlandse tournee onder de naam Revolution 10, waarna zij de oceaan overvloog voor een serie optredens in de U. Deze tour had als klapstuk een optreden in New York in de Lit Lounge. Dit jaar oktober speelt Oil weer in de Verenigde Staten op het o.a. het CMJ Festival in New York. Maar eerst nog halte Nighttown! |
rock!
|
ik ken JR Ewing niet. :( *downt nu*
|
mmm misschien ook even kijken....
|
Ik kom zot voor de snor!
|
oh ja ik ben zelf natuurlijk aanwezig (y)
|
Citaat:
ik wil graag er naartoe, maar ik heb een thuis-familie-ding |
misschien
|
ik ben opnemen dan geloof ik...
|
Citaat:
|
oh
damnit:mad: klotevakantie ook |
ik zie ze op furyfest :)
mijn lieve vriend heeft alweer kaartjes geregeld!!! |
ze spelen toch ook in de winston? en zo niet, wordt het idd nighttown.
|
jup op 17 juni en ik ben zeker van plan daar heen te gaan (y)
|
Citaat:
|
..maar daar speelt dep niet ;) en nog meer vette bands spelen wel op ff niet op pf.
|
Oil is eng en dan ben ik jarig :mad:
|
Citaat:
|
:|
Als ik weer gelddddddd heb. Spelen ook op peacedog dag d'r voor trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is mooi
dichtbij aanwezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heel misschien ga ik.
Het nadeel is dat ik een dag vrij moet vragen. |
Gaan, want in de winston donderdag was het supervet
|
morgen toch maar afwezig
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben er wel denk ik (y) |
malkovich speelt ook
|
oh dan ben ik er zeker, hard. (y)
|
ow missch ben ik er toch wel.
|
is dat vandaag al :s
ik heb geen dollars meer over |
Ik ben present uiteraard.
|
erggg vette band... beetje ver weg alleen :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil gaan maar heb geen geld!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
|
ik heb gister een mp3tje van jr erwing gehoord
(Y) |
ben toch niet aanwezig.. was dat wel in amsterdam... oil viel me erg tegen, laatste keer dat ik ze gezien heb leken ze wel meer te rocken.... ewing is vet, zanger is ubergay, maar show was cool. Ik heb er welgeteld 2 seconden mosh uit kunnen slepen.
|
gister JR Ewing gezien op het peacedog zomer fest en ze zijn zeker aan te raden.
harde show, ontzettend homofiele zanger, arrogante stageact |
Ik vind beide bands wel aardig maar niet leuk genoeg om zo'n eind voor te reizen.
|
Citaat:
|
Malkovich vond ik beter dan JR Ewing, ook al klonk JR Ewing op 't laatst steeds beter. Oil vind ik niks an.
Okay-e show. |
Citaat:
;) |
Malkovich speelde geweldig. Beste band van de avond. Dat nieuwe nummer....goddamn.
Oil vind ik echt een rukband sorry. JR ewing. Was de slechtste keer dat ik ze zag. Kutgeluid. Zanger word elk jaar gayer en slechter. Voor de rest was t gezellig. Rosa bang maken voor de kaakchirurg :P |
geen commentaar
|
Citaat:
|
Rot dan op.
Ja dat nieuwe nummer (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |