![]() |
Goede doelen
Steun jij een goed doel/goede doelen?
Zo ja welke, en wat is de reden dat je er voor hebt gekozen juist dit doel te steunen? |
ik steun een aantal goede doelen, mij onbekend, omdat de stalkers mij aanspraken op een haastig moment.
|
Amnesty International, omdat de mensenrechtensituatie in veel landen verbeterd moet worden. En ik vind mensenrechtenschendingen onacceptabel. :s
|
Stop Aids Now, en ik geef ook aan collectanten (van allerlei doelen)
|
Ik ben lid van het WNF en ik doe vrijwilligerswerk voor een rechtsinstantie.
Ik ben lid geworden van het WNF omdat ik natuurbehoud belangrijk vind en werk voor die instantie omdat ik me nuttig wil maken met m'n kennis (en het staat mooi op m'n cv). En ik geef aan collectanten. |
Nee.
|
Nee, op dit moment niet.
|
AI en ik geef aan colletctes :o
|
Neen.
|
Uhh, nee, maar ik ben dat later wel van plan te gaan doen. Ik geef wel altijd wat aan collectanten. :)
Edit: m'n ouders steunen wel een aantal goede doelen. |
Nee, dat doen mijn ouders. Collectanten zijn altijd welkom natuurlijk
|
M'n ouders doen 't, later als ik niet meer bij m'n ouders woon, zal ik het zeker doen:)
|
ja
wnf en cliniClowns :D |
greenpeace
|
Ik haaaat goed doelen. Vooral die collectes.
Later als ik rijk ben word ik een krent a la Dagobert Duck en geef ik lekker niks. |
nee
|
Nee, nog niet. Maar ik geef wel altijd wat aan collectanten.
|
Stichting Viervoeters
|
Citaat:
heb ooit eens nagedacht om lid te worden van het IFAW |
Ja WNF en greenpeace, maar ik weet niet hoe ik van die laatste af moet komen :/
|
Ik steun zelf geen goede doelen, maar mijn ouders steunen wel Greenpeace, AI en nog wat andere dingen. Wij geven thuis ook altijd aan collectanten.
Ik zou zelf later ook wel goede doelen gaan steunen. |
Greenpeace geloof ik. En volgens mij ook het IFAW.
|
ik geef een tientje per maand aan de WSPA omdat ik die beren van de tv zo zielig vond :o
|
Toen ik laatst met pinoow door utrecht liep, kwam er een heel vervelend mens van de WNF naar mij toe, die met haar onophoudelijke geklets mij bijna heeft overgehaald mijn ouders te laten stoppen met geld in die organisatie te stoppen.
|
Citaat:
Edit: Ik doneer zelf trouwens aan de verre naasten en aan Amnesty. Ik zou graag een 3e goede doel steunen, maar ik vind het moeilijk een keuze te maken... Mijn vader steunt Greenpeace al, en mijn moeder WNF. |
Citaat:
serieuzelingen. |
Citaat:
|
Ik steun alleen mezelf.
|
Citaat:
|
Nee, ik steun geen goede doelen.
M'n ouders op het moment ook niet, geloof ik. Verbeter de wereld, begin bij jezelf? :s |
wij steunen Nederlandse goede doelen. (kanker, nier, hartstichting, en ook jantje beton enzo.) aan het buitenland praktisch niet. want we weten dan niet waar het geld dan terecht komt.
|
ja Islamic Relief :)
|
Citaat:
|
amnesty international
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amnesty International, maar dat wil ik opzeggen. Ook doneer ik elke maand aan mijn spaarrekening. :cool:
|
ehmzzz
unicef Greenpeace WNF en de zwerver bij de super de boer :cool: en amnesty moet ik nog voor mn verzameling maar ze staan OPEENS nooit meer in de stad... :( alleen dat clubcenter gedoe 3214x per week...maar zo goed doel vind ik dat niet dusss :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WNF, dieren en natuur, moet ik meer zeggen ;)
|
uhhh
greenpeace novib amnesty stop aids now hoop dat ik er geen vergeet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De LPF.
|
Citaat:
|
Citaat: