![]() |
Welke film komt de komende week op de tv en moet ik zien?
Dus:
- Welke film de komende week is echt de moeite waard om te kijken? Naar mijn idee komen er geen goede films.(n) |
Ferris Buellers Day Off :cool:
|
ik ga wel naar Simon Birch kijken (maandagavond net 5). ik heb het boek A prayer for Owen Meany gelezen. De film is op dit boek gebaseerd, maar vanwege de vele belangrijke zaken, lukte het de regisseur niet om het boek te verfilmen, dus is er een deel uit het verhaal gepakt en heeft de film een andere naam gekregen. Het boek vond ik ERG mooi. Vrees dat de film wat minder zal zijn, maar ik ga hem in ieder geval kijken. Wat jij doet moet je zelf weten :)
|
Ik heb geloof ik ook geen superfilms in onze tv-gids zien staan. Misschien komen er 's avonds of 's nachts op BBC nog leuke films; bij ons in de gids staat daar vaak "speelfilm" of "onbekend".
Anders vind je deze films mogelijk het bekijken waard: The Godfather: part III, Simon Birch, Presumed Innocent, A Few Good Men en Gandhi. |
Kijk eens op http://www.filmtotaal.nl (vroeger was dat filmsoptv.nl) :)
|
Ik ga lekker 'Enemy of the State' kijken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mss naar blind date die van de week een keer op net5 komt.
|
zat 15 mei, vandaag dus:
21:00 23:30 Enemy of the state (Net 5) 22:00 00:05 Alien: Resurrection (Yorin) 22:00 00:15 Fight club (BBC 2) 22:20 01:15 The Godfather: Part III (Veronica) 00:55 02:35 Dlug (Ned 3) misschien dat deze films je interresseren. Dlug (y) |
Citaat:
|
Citaat:
(eigk heb ik m al een paar keer gezien, maargoed) |
wanneer komt Ferris Buellers Day Off
die is zo vett |
ik weet niet hoor, maar fight club komt deze week op tv... verder moet je de vloer op kijken
|
Citaat:
Ik vind Lethal Weapon 4 wel een geinig niemendalletje, ware het niet dat ik films die SBS uitzendt mét zooi ertussendoor boycot. En er is deze week trouwens erg veel Will Smith op de tv, met Bad Boys gister erbij gerekend... |
Citaat:
|
Citaat:
(Alhoewel de show wordt gestolen door Carlton en Oom Phil ;P) |
Citaat:
|
Ferris Buellers Day Off, woensdag 19 mei, 20:30-22:30 op Yorin.
Ik ga kijken :D :D (voor de 10e keer ofzo :o ) |
Wonderboys as zondag (zeker mijn verjaardagscadeau)
superfilm, heb m al 4 keer gezien vorig jaar, ga m nu weer kijken en opnemen en nog 10 keer kijken |
Citaat:
|
Volgende week donderdag: Shrek 1
Volgende week vrijdag: Lola Rent |
dante's peak en shrek :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Once upon a time in America..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Donderdag half 9 SHREK :D :D
|
Vrijdag dacht ik Dude where's my car :D
|
Citaat:
Zo'n films zouden er meer moeten zijn |
Shrek, vanavond.
Dude, wheres my car? vrijdag, voor als je je kont eraf wil lachen om extreem domme lui.. :cool: |
Volgende week komt een vette film met Bruce.
|
Citaat:
|
is Spy Kids leuk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die film die vanavond komt, over die 5 zussen, is dat iets? Nou?
|
a.s zondag komt Kids, op MTV (ja echt waar). Schijnt een erg goede film te zijn...mja das pas zondag :p
Vanavond Virgin Suicides...op zich wel de moeite waard, maar niet heel erg geweldig, beetje aparte film... |
Citaat:
|
Als je goed wilt lachen om domme humor: 'Liar Liar' met Jim Carrey! Geweldige film! :D
|
Citaat:
Voor mtv maatstaven idd nogal grof, maar voor mtv NL zal dat wel meevallen denk ik... of dat van dezelfde regisseur is weet ik niet, maar het is een film die op een docu lijkt zegmaar, zo is het gefilmd, maar het is gewoon een fictieverhaal over de tijdsbesteding van tieners in Amerika (lees: drugs en seks). Zoiets iig :) |
ja! kids, die film wilde ik al eens zien..
die komt op mijn verjaardag :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |