![]() |
wat moet ik doen?
hoi,
ik zit met soort van probleem ik heb meer dan een jaar een sexrelatie met iemand gehad en nu ga ik sinds 6 weken vast met hem. opzich is alles leuk enzo, alleen heb ik nu (dus de momenten die ik niet bij hem ben) het gevoel dat het me allemaal niet zo boeid. ik wil opzich gewoon weer beetje tja..met anderen gaan enzo. als ik bij me vriend ben vind ik het wel gezellig enzo!!! maar net als nu...ik probeer hem te bellen, eerst neemt ie niet op (hij is ziek dus ligt misschien te pitten) en nu bel ik hem weer en staat zijn mobiel uit? kzit dus beetje te twijfeleln of dit nog verstandig is om door te gaan. groetjes, marieke |
Hmz, ik begrijp het eigk niet zo goed.. Je zegt dat het jou niet boeit als je niet bij hem bent, maar je belt hem wel uit jezelf op. En blijkbaar boeit het je ook dat hij niet op neemt en dat zn telefoon uitstaat.
Als hij ziek is zou ik me er niet teveel van aantrekken dat zn gsm uitstaat. Misschien heeft hij wel onwijze hoofdpijn en kan hij daardoor geen telefoongesprek voeren ofzo. Is dit het enige waarmee je zit of was dit alles? |
als ik bij hem ben voel ik me wel goed enzo, dat bedoel ik. ik vind het fijn om bij hem te zijn.
maar soms denk ik..was ik maar lekker vrijgezel, lekker alles doen wat ik wil snapje. hij is zelf heel vrij, eigelijk heel rlx, maar kheb soms behoefte om met iemand anders te gaan lijkt het wel. |
nou, de liefde straalt er vanaf :rolleyes: Een relatie is voor mensen die gek op elkaar zijn! Niet voor mensen die zich toevallig goed bij elkaar voelen, je kunt je immers bij zoveel mensen fijn voelen. Uitmaken dus.
|
Je moet voor jezelf eerst bepalen of je het nu als totaal wél leuk vindt of niet. En ga vervolgens niet conlcusies trekken als hij 1 keer niet opneemt.
|
Ben je dan eigenlijk wel verliefd op hem (geweest)? En van wie kwam dan het idee om jullie sexrelatie om te zetten in een 'gewone' relatie? Je klinkt namelijk niet echt verliefd, het klinkt meer alsof je het over een gewone vriend hebt. Ik zou er wel met hem over praten, zodat je in ieder geval eerlijk tegen elkaar blijft.
|
bindingsangst
hmm, zal het vast net zijn, want, zoals al eerder gezegd, het lijkt net of je niet echt verliefd op hem bent, je slechts goed bij hem voelt, het gezellig met hem hebt, maar het daar ook eigenlijk een beetje mee ophoudt. |
hou het dan bij die sexrelatie (y) of is hij wel verliefd op jou?
|
Citaat:
Eerst liefde, dan seks :D Persoonlijk ben ik van mening dat liefde van 2 kanten moet komen... en dat is meer dan je alleen gewoon goed voelen bij iemand ;) Liefs, Ruud |
Wat ben je ook een lekkere slet!
maar daar is niks mis mee... |
maak het uit
voor zover het uberhaupt aan is, aan je toon te lezen ben jij nog te klein om een relatie te hebben. Dus maak het uit, dan bespaar je de wereld een hoop ellende. |
Het is duidelijk dat je die sexrelatie niet had om moeten zetten in een 'echte' relatie.
|
Wat je moet doen?
Neem een hond! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |