![]() |
waar haal ik NU condooms vandaan?
vanavond een leuke date, maar we hebben beide geen condooms. waar kan je die savonds kopen? is er een automaat op de kleine ns stations... zoals rotterdam alexander?
iemand een idee? |
Bij erg veel cafe's hangen op de toiletten automaten.
Edit: Die dingen hoor je op voorraad te hebben vrind :) |
In veel café's hangt bij de toiletten zo'n "condomaatje".
Maar heb je al vantevoren overlegd wie condooms in huis heeft? Spannende date hoor;), of is het gewoon een seksafspraakje? |
je moeder misschien
en anders cafetje discotheekje niet zo moeilijk toch vrienden vriendinnen dus |
veel supermarkten zijn tot 8 uur open.
|
Citaat:
|
Maar ik heb nog nooit condooms bij de supermarkt gezien. En ik werk er nog wel. :-S
|
en de wc's op stations?
|
is alleen sex,af en toe ook leuk zijn :p
|
Citaat:
|
bij alexander hangt in de WC van brasserie de dommelschhoek een automaat....je ziet het zo vanaf alexander
|
Citaat:
|
ieder dorp heeft zon automaat hier hebben we er zelfs 3 voor zover ik weet... discotheken hebben ze ook wel enzenz
|
Ik heb geen condooms bij me.
Ik reken niet zo op onverwachte sex :P |
AH is toch 22.00 open, nu te laat, pech voor jou :cool:
|
Ik fiets door Zuilen (Utrecht) naar school, daar hangen bij een paar van die sexshops automaten buiten.
Beetje late post als je er om 7 uur vanavond een nodig dacht te gaan hebben, maar goed. |
idd cafées e.d.
Zelf hier 200 meter verderop staat bij een buurtsuper zo'n snoepautomaat waar condooms in zitten :D |
benzinepomp?
|
benzinepompen en veel cafes en anders vraag je er paar te leen aan vriend van je ofzo :p
als alleen leuke date is waarom ben je erzo van overtuigd dat je die rubbers nodig hebt dan? of ist een afgesproken zaak :nono: ;) |
en anders kun je nog altijd een schapendarm gebruiken :P
|
goede vrienden hebben dr altijd wel eentje voor je... Moet je alleen niet zeggen dat je dr eentje wilt "LENEN" want dan kan je wel eens mis grijpen
|
De buren. "Heeft u misschien een kopje suiker te leen? En euh... Ook een condoom?"
|
volgens mij heeft het geen zin meer om te posten ... het was namelijk gisteren dat ie condooms wou...
maja :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben benieuwd oft gezellig is geweest :o..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |