![]() |
Ben jij verslaafd aan dit forum?
Gewetensvraag. :o (y)
|
ja
|
|
Yep.
|
ja
|
Ja, al moest ik laatst een weekje zonder doen, en dat vond ik helemaal neit erg. Laten we zeggen: verslaafd als de pc aanstaat ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zwaarverslaafd, maar als de computer aanstaat dan moet ik wel altijd even op het forum kijken.
|
Citaat:
|
Al dat gequote de hele tijd.
Verzin zelf je antwoorden, voeg eens iets toe aan deze gele cyberontmoetingsplaats. |
Citaat:
Citaat:
|
Mwoah, ik vind het wel erg leuk, maar verslaafd? Ik ben verslaafd aan olijven, maar niet aan het forum. :)
|
hmm toch wel redelijk denk ik...ik kan wel zonder, maar als de pc aanstaat kan ik echt niet zonder :p
|
beetje
|
Nee.
|
nee.
|
Ja.
|
nee geen ziekelijke drang,wel gewoon leuk om even rond te kijken
|
Ik heb wel de neiging om alle nieuwe topics af te gaan in de interessante subfora, maar dat heb ik met elk forum. Verder kan ik best zonder dit forum, al is het best leuk hier te posten enzo.
|
Jep.
|
het bevalt me hier best
|
Ja, als ik lang niet meer geforumt heb en ik kom in de buurt van de pc dan moet ik altijd wel even kijken.
|
Neen :rolleyes:
|
*geconfronteerd is* :eek:
:bloos: :rolleyes: :p |
Al lang niet meer :)
|
Ik ben een gelegenheidsforumjunk.
|
verslaafd is een groot woord en ik ben er nog maar net, dus we zullen wel zien hoe het uipakt. ;)
|
welnee :)
|
Mwah... iedere dag gewoon een uurtje 8er de computer topics bekijken, reply'en en bijhouden terwijl ik op MSN zit... als je dat verslaafd noemt is het antwoord dus ja. ;):p
|
Citaat:
|
Ja denk het wel.
|
Nee
|
Dat ligt eraan.
|
Uhuh.
|
ja
|
Nee, ik kan goed zonder het forum ( en de pc) leven.
Maarja als je toch thuis bent en niet uitgaat of iets beters te doen hebt is het wel lekker om te ontspannen |
een beetje
|
Ja..
|
Ja.
|
Nee.
|
Nee, al moet ik altijd als de computer aanstaat wel even gaan kijken of er nog nieuwe interessante topics zijn etc.
|
Zo min of meer wel ja.
|
Ja. :o
Maar verslaafder aan MSN dan aan het forum. |
Citaat:
|
Nieteht meer.. Dat was meer in mn beginperiode toen ik nog de bikkel uit zat te hangen :bloos: (die ik toen ook echt was :cool: ) maar k bne nu wat rustiger geworden.. dus heb minder te vertellen.. dus het word allemaal een stuk minder boeiend..
|
verslaafd is een groot woord ;) ik lees vaak dingen hier
|
bij vlagen
|
Sorry, Veldheer, maar ik moet toch even quoten:
Citaat:
|
Ik kan makkelijk een tijd zonder. Dus nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |