![]() |
lekkerst bier?
Proef jij veel verschil tussen de verschillende biermerken? Wat is je favoriet en waarom?
|
Leffe? duvel?... onvolledige Poll
|
Citaat:
|
Pilseners bedoel je? Zo ja, dan heb je Hertog Jan, Gulpener, Brand en Warssteiner vergeten als, mijns inziens, ook grote biermerken.
Ik ga voor Gulpener of Warssteiner. |
Hoegaarden. :)
Oh, ik lees net dat je geen witbier bedoelde. Dan heineken. |
Citaat:
|
Meestal drink ik Amstel
Maar Palm en Hertog Jan zijn ook heel erg lekker (y) |
heerlijk helder heineken
|
anders, namelijk ik drink geen bier.
|
warsteiner korenwolf palm
|
plzen urquell, staropramen.
|
Leffe of Kriek. :)
|
Bier is ranzig! Alle soorten bier vind ik vies :|
|
Het enige bier dat ik drink is (errrg zoete) kriek, anders geen..
andere dus.. |
dat ik momenteel een nummer luister dat "Guinness for me" heet luister, beantwoordt de vraag wel redelijk :)
|
Ik hou niet zo van bier.
|
Maar mijn vraag is, wáárom dan een bepaald merk bier? (Niet of je wel of niet bier lust..) En kriek e.d. zijn aparte biersoorten, maar ik bedoel verschil in smaak van gewone pilsjes van verschillende merken.
|
Heineken....
Ik vind Heineken gewoon beter smaken als Amstel en Bavaria....tsjah :) |
waarom staat er geen hertog jan tussen :mad: ongeveer het beste bier wat er is (Y)
|
grolsch
en dat discotheken bier is niet te drinken! veel te waterig!:s |
Hertog Jan, puur en alleen omdat het lekker is, maar op een feestje zuip ik liever amstel of heineken.
|
amstel !
tja waarom, van amstel heb k `s ochtends minder last :) |
PALM!
lekkerste bier wat er is (y) |
Citaat:
|
euroshopper. hahaha :) cheap.
|
Als ik dan toch moet kiezen dus weinig merken, kies ik toch het bier van mijn stamkroegje: Jupiler. Heerlijk! :cool:
Hier komen mijn favo bieren: - Jupiler - Palm (wel al lang niet meer gehad) - Brand - Gulpener - Warsteiner - Grolsch - Heineken (vind ik iets minder dan Grolsch) - Alfa |
Citaat:
|
Citaat:
Van dat lijstje, natuurlijk Jupiler. |
Ik drink geen bier. :)
|
Citaat:
|
Hertog Jan... maar als ik bier drink is het meestal heineken
|
ja
lust eigenlijk alles wel maar, Palm is toch wel erg lekker. Gewoon goede smaak |
Hertog Jan, Palm en Duvel.
Maarja, dat vind ik niet terug in deze poll |
Urquell, Hertog Jan, Murphy's
|
Guinness en murphy's en anders witbier, maar dat mag niet
Gewoon bier is ook wel te zuipen dus heb ik maar bavaria gestemd al weet ik dat niet zeker en ik weet ook neit waarom ik kan me alleen herinneren dat ik het wel lekker vond. Ik snap niet hoe mensen heineken het lekkerst kunnen vinden, en ik proef wel degelijk verschil tussen bier (mijn vader drinkt albert heijn bier (pilsener) :( (n) , dát is pas erg) |
desperados... oh yummie... :D
tequilia flavoured beer..... |
Vos.
|
Grolsch en Jupiler
|
Citaat:
|
niet eens belgish bier :(
sins ik duvel-lucifer-westmalle etc ( ik kan nog meer name noemen :p) vind ik dat nl bier beetje waterachtig heeft iemand ooit delirium gedronke dan ?? |
meestal hoegaarden of de koning en anders old skool bavaria
|
als je als bierliefhebber in den haag ooit komt-
dan MOET je naar de Bierkade gaan naar cafe De Paas heeeeeeeel veel soorten bier*mjam* |
Palm en HJ. Raar genoeg vinden veel mensen palm erg lekker maar bestellen ze het nooit in de kroeg :confused: Het is niet eens duurder ofzo bij ons :)
|
Hertog Jan (heersch en meeschter)
goeie 2e plek voor Jupiler |
Jeager bier \M/
|
Citaat:
|
Grolsch en anders Heineken.
|
1 Palm
2 Amstel 3 Jupiler waarom stemme zo weinig mensen op Palm, puh amateurs :nono: ;) |
Citaat:
|
Grolsch en Schultenbrau drink ik graag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |