![]() |
Zijn er mensen die een uitkering hebben hier?
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn met een uitkering? Zo ja, wat voor uitkering?
Ik heb zelf een Wajong-uitkering. Met een arbeidsongeschiktheids percentage van 80-100% Voor info over mijn uitkering kan je kijken op http://home.szw.nl/navigatie/rubriek...2&link_id=2031 |
Nee
|
Bezig met aanvraag....ben nu even zonder werk...heb gelukkig binnenkort wel weer wat
|
Ja, ik heb ook een wajong uitkering. Ben tussen de 80 en 100% arbeidsongeschikt.
|
Citaat:
|
gelukkig niet zeg
|
Nee ik heb geen uitkering, nooit gehad ook. Wel ooit eens bijna in de WAO beland ivm een hernia (hell to de wachtlijsten), maar nog net kunnen voorkomen door een verlofstuwmeer in te zetten voor mijn herstel.
Maar waarom wil je dit weten? |
Nee
|
Nee gelukkig niet zeg pfffffff
|
Citaat:
|
Nog niet, maar op je 15de kan je er al één aanvragen :D
|
Citaat:
|
Nee, ik heb zelf geen uitkering
|
Dat wordt heel erg lastig hoor. Je kan vanaf je 16e jaar een uitkering aanvragen. Alleen als je niet in je onkosten kan voorzien, doordat je bijvoorbeeld als 16 jarige alleen woont omdat je geen ouders meer hebt. Als je gewoon thuis woont lukt dat dus niet. :)
|
Citaat:
Zo'n lulverhaal kregen we tenminste bij Economie. |
Citaat:
Je komt voor een WW uitkering in aanmerking als je ten minste 5 arbeidsuren verloren hebt. Na 6 maanden WW uitkering raak je in de Bijstand. Correct me if I'm wrong, want dit moet ik kennen voor m'n examen. Wel zo prettig als ik het dan ook goed heb ;) |
Nee.
|
Citaat:
minstens 5 uur arbeidsverlies....26 van de voorgaande 39 weken gewerkt...etc etc |
Ja,helaas wel:s
heb hem tijdelijk omdat ik geen werk heb. gewoon een WW uitkering volgens mij. |
Citaat:
Brrrrr niets stommer dan die regelgeving omtrent sociale zekerheid. Ik wens je veel succes bij je examen. (y) |
Citaat:
|
Ja, in november 2002 kwam ik in de WAO door een auto ongeluk tot april 2003. Daarna ging ik weer aan de slag, maar lukte niet zo goed en kreeg ik in november 2003 weer een uitkering tot nu. Ik wil parttime proberen weer te gaan werken, maar er is gewoon niks. Of ze hebben liever Poolse ppffff.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |