![]() |
brainpower
is helemaal de shit. zijn stijl is zo dope en zijn stem overtreft zelfs eminem en 50cent. ik vraag me nog steeds af waarom hij nog niet de bom is in amerika. aju
|
Citaat:
|
de beste man is ook zwaar stylo in het engels gaaaahk
|
zoooooooooooo brainpowah moet ckerrrrr de vs touren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
50 is zeeer slecht live
|
Citaat:
|
Citaat:
brainpower bakt er in het engels geen reet van, net als in het nederlands. |
maar goed...brainpower overtreft eminem bij langena niet.
|
Het gaat er om wie zonder te schelden het beste rapt:o Dat is een klasse apart!!
|
ja man je weet tochhh
|
tozz jij weet.
|
Citaat:
|
ontopic over brainpower alsjeblieft.
|
ontopic over brainpower.
brainpower is kut. extince daarentegen (Y) |
ik ben niet into rap maar brainpower is niks ivt eminem.
|
brainpower = wigger
|
Citaat:
En dan die gozer die met Brainpower in een clip met een Iron Maiden shirt staat te rappen :rolleyes: Ook zo'n leuke titels: "Beng je hoofd" "Schreeuw het uit". Ik bedoel noem eens 1 reden waarom ie wél de bom in Amerika zou moeten zijn? Hij moet gewoon sterven...en hard ook. |
Citaat:
sarcasmm |
Brainpower is de grootste kneus van de Nederlandse muziek. De manier hoe hij zichzelf verkoopt (n)
|
Citaat:
download maar ff: brainpower - ghostbusters (y) (y) hij maakt extince daarin helemaal stuk (y) |
BrAiNpOwEr Is 1337 *HihI* *0nElUvv*
|
Citaat:
Jammer dat die 8 minuten durende diss gebasseerd is op een kleinigheidje. Brain weet van die muizen olifanten te maken, "jeweettock". |
Bij brainpower val je in slaap.
Engelstalige mc's van Nederland doe mij dan maar Rude Boy,aardige en slimme vent doet niet mee aan de Eminem, Brainpower hype. |
:| ik ben ontoerekeningsvatbaar
|
extince heeft funk, brainpower niet.
|
Citaat:
die gozer (maniak) heeft anders wel een hoop betekend in de nederlandse scene met produkties, kijk eerst even verder voordat je mening alleen basseert op wat je van tv kent brainpower is wel een mc met duidelijke teksten, echter houd ik niet zo van rap in het nederlands dus ik luister liever naar iets als skiggy rapz of e-life hier een snippetmix van het album van de groep Circumflex(opkomende groep die rapt in het engels) http://circumflex.zuidoostrecords.nl...snippetmix.mp3 gemaakt door Spook! |
brainpower is oke, check die remix met nas
hoewel het nas is die het nummer goed maakt, maar toch goeie tekst en shit en die ene gast die zegt dat 50 cent kut is: Fuck ya! 50 is de man, check al die mixtapes, dat praat je wel anders en stop met lulle als je er geen verstand van hebt, zoals in jou geval |
Citaat:
Anyway die gast heeft het wel gemaakt alleen ik mag zijn houding niet en waar hij voor staat(zoals het openlijk beledigen van homo's), mixtapes zijn dope maar ik denk niet dat in dit geval 50 ct achter de draaitafels zit(euh draaitafels > pc ;) ) |
het is om aan te horen, beter dan extince iig
|
hm ik heb nummers van m gecheckt heel lang voor hij hier bekend werd maar ik vond het toen al niks, omdat hij zo mompelt en zn teksten weinig gaan over iets dat mij kan boeien. en zn houding staat me sowieso niet aan maar dat wist ik toen nog niet. iedereen die zo bekend word heeft op de een of andere manier wel talent maar je moet er maar van houden.
-edit ik heb heb over 50cent |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |