![]() |
Knappe mensen!!!!
Gaarne een foto gewenst van mensen die van zich zelf vinden dat ze eerder knap dan lelijk zijn (y)
:| |
Elk fototopic.. Ieder personage die zichzelf echt lelijk vindt zal geen foto van hem/haarzelf vrijwillig posten..
|
Ik voel mij lelijk...dus ik heb zeker niet de arrogantie om zomaar een foto te plaatsen, zodat ik laat merken dat ik mijzelf knap vindt...
|
iemand wil me zoenen en ik hem niej wat moet ik
|
Citaat:
ontopic: dr zijn maar weinig mensen die vinden dat ze echt mooi zijn. en trouwens: iedereen heeft iets moois in zich. |
Ik vind mezelf niet lelijk, ik ben alleen verdomde dik. En daar schaam ik me dodelijk voor. Ik ben er al heel erg mee gepest en zal dus alleen maar een foto van mn hoofd posten.... :|
|
Ik ben alleen arrogant over mijn uiterlijk, niet dat ik mijzelf MEGA SUPER FANTASTISCH vind, maar ik denk wel dat ik er mee door kan. En om eerlijk te zijn is dat mij ook maar aangeleerd door mensen om me heen.
Dus als je nog foto's wil zien, die jullie nog niet hebben gezien. Ik geloof dat ik in het totaal iets van 14 verschillende foto's heb gemaakt. |
Citaat:
ik vind mezelf mwoah gewoon normaal op dit moment, heb geen eigendunk over m'n uiterlijk ook geen complex meer... Volgens m'n vriend(en) mag ik er echt wel wezen, sommige vinden boven gemiddeld... maar dat gaat me iets te ver... |
Citaat:
|
Omdat mijn ego vandaag groot genoeg is bij deze:
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/9093.jpg |
Citaat:
|
Jemig, is dit het knappe mensen topic :D Das het enige wat ik zie namelijk...
*vraag me af wat ik hier doe :s * |
Ik zie niet in wat dit met Sexualiteit te maken heeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |