![]() |
Anime/Kinderprint's/Getekende dingen op kleding?
Of tewel, de Nijntje t-shirtjes
http://www.kitsch.co.uk/acatalog/miffy_three_blue.gif Paul Frank Broeken: http://a1216.g.akamai.net/f/1216/955...ium/124518.jpg http://www.webundies.com/images/mf3476.jpg (N) Of te wel, getekende prints, leuk of niet? De bekende tas van Fluer vind ik wel schattig, en ik ben verliefd op Julius, maar verder vind ik het absoluut camp (N). Pokemon en spongebob is gewoon profout, waar het op staat, klaar. Maar, wat vinden jullie van getekende dingen, heb jij wel een spiderman boxershort, of een slaap tshirt van de tazmanian devil, eerlijk zeggen hè. En iemand die een armloze hooded top met micky mouse kan vinden, krijgt per direct een huwelijks aanzoek, ongeacht geslacht! |
Hangt ervanaf, Paul Frank is wel erg gaaf. Somige shirtjes met bijv. Carebears erop (heb ik! :cool: ) vind ik ook leuk, als het maar een beetje origineel is. Die sjurts met Sesamstraat print heb ik alweer te vaak gezien, dus das :nono:
|
Citaat:
|
Ik ben nu een eigen shirtje aan het betekenen :cool: En die wordt echt super k00l, maar Spongebob en consorten vind ik idd. not done.
Ik heb gelukkig nooit een Loony Tunes shirt gehad. |
Ik heb een rose minnie mouse tshirtje :cool:
|
ik vind het rag
|
Ik heb een hekel aan spongebob, nijntje en de powerrangers.
|
Ik heb een wit strak Mickey Mouse shirt. En daar trek ik de lijn. Leuk i.c.m. een shabby look (blazertje, afzakbroek, etc.), maar verder dan Mickey Mouse ga ik niet. Nijntje is off limit. Waaaay too alto (n)
|
ik trek de lijn pas bij my little pony :o
|
Citaat:
Die rottige ponypaardjes met die moraalridders (n) Edit: Dit verraadt natuurlijk wel het feit dat ik er vroeger stiekem naar keek :o |
Citaat:
Ik wil ook een My Little Pony shirtje, als het kan een witte, en dan met een regenboog erop en dan een pony. Al een half jaar naar opzoek, niet te vinden (N) |
ik heb gelukkig zover ik weet niks van die foute zooi en als ik toch iets heb met cartoon zooi er op dan is het :cool: . Spongebob is wel cool maar niet als je hem op je shirt hebt. Simpsons, Futurama en Family Guy zijn denk ik de enige cartoons waar t shirts van gedragen kunnen worden zonder dat het pedofiel wordt.
|
Paul Frank Broeken:
[afbeelding] Dus dit is kleding van de befaamde naam Paul Frank die ik hier al vaak heb horen vallen??? MWuuuuhahahahahahahahaha :eek: :eek: :eek: :eek: Wat loop je voor lul als je zoiets aan hebt man (sorry maar moest er ff uit) Die droeg ik vroeger ook, ging m'n moeder stof halen op de markt bij de gordijnen-kraam en maakte daar dan een broek van... Ik schaam me nog als ik de foto's zie... :nono: |
Citaat:
|
blijkbaar dus ook niet-nichten...
|
Citaat:
|
of loop ebola op (y)
|
Ik vind paul frank echt lame, die sesamstraatje shirtjes zijn lelijk. En ik wil nog steeds een shirtje met een eenhoorn er op.
|
Ik ga een paul frank zwembroek aanschaffen, niet met dat maffe aapje er op maar toch. En ik zal er verdomde hot in zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil die kut aap kapot schieten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van die uitgekauwde dingen als bijv. Paul Frank vind ik niet echt leuk. Maar ikzelf wil nog graag eens een shirtje van Lenore ofzo.
|
Citaat:
Mja, ik wil wel 'n shirtje met Felix de kat er op. En Psyduck is ook wel metal. Of Mittens. (h) "I can smell your brain." Maar geen Disney of andere lame-ass tekeningetjes. |
Citaat:
een vriendin van me heeft een geel shirt met een my little pony erop en dan een tekst dat ie is weggelopen ofzo hijs wel vet |
Citaat:
|
Citaat:
family guy,the simpson en futurama roelt :cool: |
|
Citaat:
+ Family Guy :cool: |
Citaat:
Vixen(te lui om uit te loggen):Ik heb nog een felix shirtje, maar die is me te klein. Dus dat plaatje gaat op mn tas. |
Felix the Cat is hot :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb het niet zo op kinderachtige dingen...
|
kortom, als het maar ironisch genoeg is, en niet te kinderachtig.
|
Citaat:
|
Citaat:
ingredienten waren een ondergoedshirtje van de WE en een print met butterpeach ofzo en haar 2 vriendin-pony-sletjes, en een hele mooie regenboog... toen even strijken en klaar (y) nu wil ik een nieuwe... & riddie... in combinatie met de H&M regenboog boxer is het helemaal geweldig ;) |
Ik heb een schurft hekel aan dat paul frank kut aapje.
(Dat het een kutaapje is vind ik genoeg onderbouwing) verder heb ik ook geen cartoon t-shirts in de kast liggen. Nou ja, ik heb er 1 van southpark, maar die is heel erg oud en versleten en die draag ik nooit meer. Spongebob enzo vind ik echt heel fout, maar oude tekenfilms vind ik wel kunnen. Hoe ouder hoe beter. Ik zou nog wel een ninja turtle t-shirt willen hebben (had ik vroeger, ik was turtle mad). |
Citaat:
|
ik heb een hello kitty, pucca en cookiemonster shirt... verder niks
ik doe ze ook bijna nooit aan de meeste van die shirts zien er wel grappig uit maar staan leuker in je kast als aan je lijf |
Citaat:
|
Citaat:
<3 Duckman. Ik wil wel een t-shirt met cornfed erop...of fluffy & Uranus. |
Snoopy, op strings :bloos:
|
ik vind het wel heel vet maar ik denk niet dat ik dat ooit zelf zou dragen...
misschien wel van die snoopy prints op strings zoals american*dream zei maar voor de rest is het echt niks voor mij :) |
Wauw, m'n tas is bekend :D
Ik vind het leuk om dingen op mijn kleding (en tassen) te schilderen/tekenen. Mijn tas vind ik het leukst omdat het plaatje er op getekend en bedacht is door m'n vriend en ik fan ben van zijn poppetjestekeningen :) Spongebob en sesamstraat etc. hoeft van mij niet zo nodig. Mijn sesamstraat periode heb ik wel gehad en spongebob vind ik niets aan. Gelukkig zijn er nog zat poppetjes die ik wel leuk vind :o Ik heb 2 Julius shirtjes gemaakt, alleen zijn het een beetje negertjes geworden, ik had de goede kleur niet helemaal (n) Verder heb ik dingetjes gemaakt met Scary Miss Mary, Ruby Gloom, David & Goliath, Emily the Strange, Nijntje ( :o ), Happy Tree Friends en zomaar wat plaatjes die ik op internet heb gevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dingetjes van Ruby Gloom, Emily the Strange en Paul Frank meestal erg leuk. Die hebben vaak leuke poppetjes of coole sarcastische dingen :cool:
Dingen ala nijntje zijn wel oke, mits in de juiste combi. Niet in combi met een gele stuka broek, ketting aan je broek, honderd armbanden en blauw haar. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |